שלמה מוטורס תתחיל לשווק את הסיל U החדשה בשתי רמות גימור: Boost (209,990 ₪) הכוללת בין היתר מולטימדיה בגודל 15.6'' עם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בורר מצבי נהיגה, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3'', בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, פנסי LED, בקרת אקלים עם פתחי אוורור לאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית (+זיכרונות לנהג) עם חימום ואוורור, חישוקים קלים 19'', תאורת אווירה, ריפודי עור נאפה, מערכת שמע של Infinity בעלת 10 רמקולים, תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטי לנייד, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, דלת תא מטען חשמלית והגה עור מחומם. Design (234,990 ₪) המוסיפה בין היתר מערך מצבי נהיגה מורחב לנסיעה בחול ובבוץ.
ממדים: אורך של 4,775 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ, גובה של 1,670 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,765 מ"מ ונפח תא מטען מרבי של 1,440 ליטר.
מערכות הנעה: מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין משלבת בין מנוע בנזין 1.5 ליטר בעל 96 כ"ס ומומנט של 12.4 קג"מ למנוע חשמלי, בעל הספק של 197 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 218 כ"ס והמומנט על 30.6 קג"מ. קיבולת הסוללה היא 18.3 קוט"ש, המאפשרת טווח חשמלי מלא של כ-80 ק"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 170 קמ"ש. מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החזקה יותר משלבת בין מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר בעל 128 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ לבין צמד מנועים חשמליים, בעלי הספק של 203 כ"ס למנוע הקדמי ו-163 כ"ס לאחורי. ההספק המשולב עומד על 324 כ"ס והמומנט על 56 קג"מ. קיבולת הסוללה היא 18.3 קוט"ש, המאפשרת טווח חשמלי מלא של כ-70 ק"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש.
בטיחות: תיקון סטיה מנתיב, מניעת התנגשות ברכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית וחכמה עם שמירה על נתיב וזחילה בפקקים, זיהוי מצב עייפות נהג, RCTA - התרעה ותיקון בתנועה חוצה ברוורס, התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב, הכנה למנעול אלכוהול, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמות היקפיות 360 ועוד.
אחריות וטיפולים: אחריות יצרן מלאה ל-6 שנים או עד 150,000 ק"מ, אחריות על הסוללה ל-8 שנים או עד 200,000 ק"מ ואחריות על מכלולי ההנעה ל-8 שנים או עד 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). מרווח טיפולים כל שנה או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).