CARZONE
אזור אישי
  • ב.מ.וו
  • i4
  • 2023
  • eDrive35 טק חשמלי ▾

ב.מ.וו i4 2023

2025202420232022

מחירון ב.מ.וו i4 2023 eDrive35 טק חשמלי דור 1

אין נתונים זמינים (רכב חדש יחסית עם מעט רכבים למכירה)

חוות דעת ב.מ.וו i4 דור 1 שנת 2023

מכונית מנהלים חשמלית ויוקרתית המבוססת על הדור ה-7 של ב.מ.וו סדרה 3 הדור הראשון של ה-i4 הוצג לראשונה ביוני 2021. ב.מ.וו i4 דור 1 נחשף ב-06/2021 והגיע לישראל ב-03/2022. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2024 והגיעה לישראל ב-05/2025

יתרונות

התנהגות כביש דינאמית ומהנה ביחס למתחרות החשמליות, תא נוסעים איכותי ומאובזר, נוחות נסיעה טובה

חסרונות

מרווח מאוחר יתאים בעיקר ל-2 מבוגרים או 3 ילדים, שדה הראייה לא מצטיין לפנים ולאחור, טווח נסיעה בתנאי אמת

למי מתאים?

למרות שלא מדובר במכונית חשמלית שתוכננה ככזו מהיסוד, מדובר במכונית טובה מאוד, שתתאים בעיקר לחובבי הנהיגה שמחפשים גם תחושה יוקרתית.

רמות גימור

ל-i4 שלוש רמות גימור כאשר כבר בגרסת הכניסה ישנה רשימת אבזור מכובדת. ככל שתעלו ברמות הגימור תקבלו פריטים משודרגים יותר כגון מערכת שמע מרובת רמקולים, מצלמות 3D ועוד מערכות בטיחות.
לחצו להשוואת רמות גימור ב.מ.וו i4 2023

מכירות

בשנת 2023 נמכרו 98 רכבי ב.מ.וו i4. מרמת גימור שנבחרה (eDrive35 טק חשמלי) נמכרו 22 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור eDrive35 טק חשמלי נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור eDrive35 טק חשמלי בשנת 2023 היה 409,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ב.מ.וו i4 הוא דלק מוטורס. ב.מ.וו i4 נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים. רמת הגימור eDrive35 טק חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי. במרץ 2022 הגיעה ה-i4 לישראל והיא משווקת באמצעות היבואן הרשמי - דלק מוטורס
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2025-05-06 השקה מקומית מתיחת פנים

ב.מ.וו I4 החדשה 2025: מחיר החל מ- 399,900 ש"ח

לפרטים >>
2025-05-06 השקה מקומית מתיחת פנים

ב.מ.וו I4 M50 החדשה 2025: מחיר החל מ- 609,000 ש"ח

לפרטים >>

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

461 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
1.7 קילומטר פחות מהממוצע בקטגוריה
420 דקות זמן טעינה מהירה DC
390 דקות יותר מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
בגרסת ה-M50 עליה נהגנו צריכת החשמל עמדה על 330 וואט שעה/ק"מ, פער של 75% לעומת נתוני היצרן, טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-300 ק"מ, פער של 40% מנתוני היצרן, פערים אלו נבעו מאופי הנהיגה הספורטיבי

אגרת רישוי וביטוחים

5,365 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
20,300 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    מנהלים פרימיום
  • צורה
    פאסטבק
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • הילוכים
    תמסורת הפחתה
  • צריכת חשמל
    166 wh/km
  • טווח חשמלי
    461
  • כוחות סוס
    286
  • הנעה
    אחורית
  • גג שמש
    רגיל נפתח
  • ארץ יצור
    גרמניה
  • מקור יצרן
    גרמניה
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    6 שניות
    0.2 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.15.8
    8.6
  • הספק מנועים
    286 כוח סוס
    52 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    170338
    610
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    470 ליטר
    38 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    300432
    594
  • אורך
    4.78 מטר
    1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.614.77
    4.98
  • בסיס גלגלים
    2.86 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.742.88
    3
  • מרווח גחון
    125 מילימטר
    9 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    125134
    210
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 6 שניות
    מהירות מירבית: 190 קמ"ש
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 190 קמ"ש
    טווח חשמלי: 461 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי
    הספק משולב: 286 כוחות סוס
    הספק מנוע: 286 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 286 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 40.8 קג"מ
    קיבולת סוללה: 70.2 קוט"ש
    מתח סוללה: 353 ולט
    טעינת DC : 11 קילוואט למשך 420 דקות
    הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: אחורית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    בדומה לחשמליות רבות זמינות הכוח מיידית וההאצה מהירה מאוד, אך התחושות אינן דומות למנוע בנזין מרובה צילינדרים והצליל המלאכותי הבוקע מהרמקולים לא מקנה אווירה ספורטיבית. בינואר 2023 הצטרפה גרסת כניסה חדשה eDrive35 לגרסאות ההנעה הכפולה צמד מנועים, אך ברוב הזמן ה-i4 תפעיל את המנוע האחורי בלבד לטובת חיסכון בצריכת האנרגיה.
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 14.9 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 470 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1290 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 4.78 מטר
    רוחב: 1.85 מטר
    גובה: 1.45 מטר
    בסיס גלגלים: 2.86 מטר
    רדיוס סיבוב: 6.25 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 245/45R18
    מידות צמיג אחורי: 255/45R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 2,065 קילוגרם
    משקל העמסה: 480 קילוגרם
    משקל כולל: 2,545 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,600 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 125 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 15,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען שימושי ונהנה מדלת חמישית גדולה שמקלה על הכנסה והוצאה של ציוד
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: עור סינטטי
    מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-20-40, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: רגיל נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל עם עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 3 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: חיישנים היקפיים
    חניה אוטומטית: חניה במקביל וניצב
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אגרסיבי ומבוסס על זה של סדרה 4 עם כמה מאפיינים כחולים כתזכורת להיותה חשמלית מבפנים תזהו עיצוב ב.מ.וו קלאסי, אך הוא מודרני יותר עם צמד מסכים קעורים
    מנוע: בדומה לחשמליות רבות זמינות הכוח מיידית וההאצה מהירה מאוד, אך התחושות אינן דומות למנוע בנזין מרובה צילינדרים והצליל המלאכותי הבוקע מהרמקולים לא מקנה אווירה ספורטיבית. בינואר 2023 הצטרפה גרסת כניסה חדשה eDrive35
    הילוכים: לגרסאות ההנעה הכפולה צמד מנועים, אך ברוב הזמן ה-i4 תפעיל את המנוע האחורי בלבד לטובת חיסכון בצריכת האנרגיה.
    צריכת דלק/חשמל: בגרסת ה-M50 עליה נהגנו צריכת החשמל עמדה על 330 וואט שעה/ק"מ, פער של 75% לעומת נתוני היצרן, טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-300 ק"מ, פער של 40% מנתוני היצרן, פערים אלו נבעו מאופי הנהיגה הספורטיבי
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד
    איכות חומרים והרכבה: ישנו שילוב בין כמה סוגי חומרים, הם בעלי תחושה איכותית ברוב המקומות. איכות ההרכבה גבוהה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה למרות תפעול נרחב ממסך המולטימדיה, שנהנה מתפריטים ברורים, וזאת בזכות גלגלת השליטה
    התנהגות כביש: לגרסת ה-M50 עליה נהגנו הנעה כפולה ובהתאם האחיזה גבוהה, אך היא מאפשרת גם משחקי זנב. ל-M50 כמה שדרוגים בסעיפי הבלמים שחותכים במהירות אך אינם בעלי היזון חוזר מספק. למרות זאת, מדובר בחשמלית עם אופי ספורטיבי
    נוחות נסיעה ותמרון: בגרסאות בעלות בולמים אדפטיביים נוחות הנסיעה העירונית והבין-עירונית טובה מאוד, אך על כביש גלי היא תזוז בחוסר נוחות עקב המשקל הגבוה, על אחת במצב "ספורט" שמקשיח את הבולמים.
    בידוד רעשים: טוב מאוד
    מימדי הרכב: תא המטען שימושי ונהנה מדלת חמישית גדולה שמקלה על הכנסה והוצאה של ציוד
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נמוכה שכן לא מדובר ברכב פנאי כמובן וכך גם תנוחת הישיבה העוטפת. המושבים נוחים ותומכים, אך שימו לב לתא האחסון שבולט מהדלת ועלול להפריע. דלת הכניסה למושב האחורי בעלת מפתח קטן יחסית והמרווח סביר בלבד הן לרגליים והן לראש
    שדה ראיה: שדה הראייה לא מצטיין עקב שמשה קדמית קטנה יחסית וקורה A שקרובה לנהג, גם שדה הראייה לאחור מצומצם יחסית
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה בלבד לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה היקפיים
  • חניה אוטומטית במקביל ובניצב
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2022)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ב.מ.וו i4 בשנת 2023

98 רכבי ב.מ.וו i4 נמכרו בשנת 2023. מובילי המכירות הם: i4 eDrive35 טק חשמלי (22 מכירות), i4 eDrive40 טק חשמלי (21 מכירות), i4 M50 סופיריור 4X4 חשמלי (16 מכירות), i4 eDrive35 פיור חשמלי (12 מכירות), i4 eDrive40 אולטימייט חשמלי (6 מכירות), i4 eDrive40 פיור חשמלי (5 מכירות), i4 M50 M סופיריור 4X4 חשמלי (3 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ב.מ.וו i4 2023

דגמי מנהלים פרימיום הכי נמכרים בשנת 2023

ב.מ.וו i4 במקום השישי במספר המכירות בשנת 2023 בקטגורית מנהלים פרימיום עם 97 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

יש לכם ב.מ.וו i4? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE