מחירון ב.מ.וו i4 2024 eDrive40 טק חשמלי דור 1
מחיר ממוצע מודעות:
409,000 ₪
חוות דעת ב.מ.וו i4 דור 1 שנת 2024
מכונית מנהלים חשמלית ויוקרתית המבוססת על הדור ה-7 של ב.מ.וו סדרה 3
הדור הראשון של ה-i4 הוצג לראשונה ביוני 2021. ב.מ.וו i4 דור 1 נחשף ב-06/2021 והגיע לישראל ב-03/2022. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-04/2024 ו הגיעה לישראל ב-05/2025
יתרונות
התנהגות כביש דינאמית ומהנה ביחס למתחרות החשמליות, תא נוסעים איכותי ומאובזר, נוחות נסיעה טובה
חסרונות
מרווח מאוחר יתאים בעיקר ל-2 מבוגרים או 3 ילדים, שדה הראייה לא מצטיין לפנים ולאחור, טווח נסיעה בתנאי אמת
למי מתאים?
למרות שלא מדובר במכונית חשמלית שתוכננה ככזו מהיסוד, מדובר במכונית טובה מאוד, שתתאים בעיקר לחובבי הנהיגה שמחפשים גם תחושה יוקרתית.
רמות גימור
ל-i4 שלוש רמות גימור כאשר כבר בגרסת הכניסה ישנה רשימת אבזור מכובדת. ככל שתעלו ברמות הגימור תקבלו פריטים משודרגים יותר כגון מערכת שמע מרובת רמקולים, מצלמות 3D ועוד מערכות בטיחות.
מכירות
בשנת 2024 נמכרו 138 רכבי ב.מ.וו i4. מרמת גימור שנבחרה (eDrive40 טק חשמלי) נמכרו 46 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור eDrive40 טק חשמלי נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור eDrive40 טק חשמלי בשנת 2024 היה 469,900 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של ב.מ.וו i4 הוא דלק מוטורס. ב.מ.וו i4 נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים. רמת הגימור eDrive40 טק חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי. במרץ 2022 הגיעה ה-i4 לישראל והיא משווקת באמצעות היבואן הרשמי - דלק מוטורס
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
561 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
98.3 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
כמו הממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
1,500 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
בגרסת ה-M50 עליה נהגנו צריכת החשמל עמדה על 330 וואט שעה/ק"מ, פער של 75% לעומת נתוני היצרן, טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-300 ק"מ, פער של 40% מנתוני היצרן, פערים אלו נבעו מאופי הנהיגה הספורטיבי
אגרת רישוי וביטוחים
5,365 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
21,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהמנהלים פרימיום
- צורהפאסטבק
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- טווח חשמלי561
- כוחות סוס340
- הנעהקדמית
- גג שמשרגיל נפתח
- ארץ יצורגרמניה
- מקור יצרןגרמניה
- תאוצה ל-100 קמ"ש5.7 שניות0.1 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה3.15.88.6
- הספק מנועים340 כוח סוס2 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה170338610
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)470 ליטר38 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה300432594
- אורך4.78 מטר1 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה4.614.774.98
- בסיס גלגלים2.86 מטר2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה2.742.883
- מרווח גחון125 מילימטר9 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה125134210
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 5.7 שניות
מהירות מירבית: 190 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 190 קמ"ש
טווח חשמלי: 561 ק"מ
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 340 כוחות סוס
מומנט משולב: 43.84 קג"מ
הספק מנוע: 340 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 340 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 43.84 קג"מ
קיבולת סוללה: 80.7 קוט"ש
מתח סוללה: 398.5 ולט
טעינת DC : 200 קילוואט למשך 30 דקות
טעינה AC: 11 קילוואט למשך 495 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
חוות דעת קארזון:
בדומה לחשמליות רבות זמינות הכוח מיידית וההאצה מהירה מאוד, אך התחושות אינן דומות למנוע בנזין מרובה צילינדרים והצליל המלאכותי הבוקע מהרמקולים לא מקנה אווירה ספורטיבית.
בינואר 2023 הצטרפה גרסת כניסה חדשה eDrive35
לגרסאות ההנעה הכפולה צמד מנועים, אך ברוב הזמן ה-i4 תפעיל את המנוע האחורי בלבד לטובת חיסכון בצריכת האנרגיה.
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
טעינה אלחוטית לנייד: יש
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 470 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1290 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: יש
אורך: 4.78 מטר
רוחב: 1.85 מטר
גובה: 1.45 מטר
בסיס גלגלים: 2.86 מטר
רדיוס סיבוב: 6.25 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 2,175 קילוגרם
משקל העמסה: 430 קילוגרם
משקל כולל: 2,605 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,600 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 125 מילימטר
חוות דעת קארזון:
תא המטען שימושי ונהנה מדלת חמישית גדולה שמקלה על הכנסה והוצאה של ציוד
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: עור
מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות
מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-20-40, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix, כולל התראת שכחת ילד
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: רגיל נפתח
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי כולל עם עמעום אוטומטי למניעת סינוור
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 14.9 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
כפתורי מולטימדיה על ההגה: משטחי מגע
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: יש
מזגן: בקרת אקלים עם 3 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: יש
תאורה קדמית: לד, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : יש
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
חיישני קירבה: חיישנים היקפיים
חניה אוטומטית: חניה במקביל וניצב
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני אגרסיבי ומבוסס על זה של סדרה 4 עם כמה מאפיינים כחולים כתזכורת להיותה חשמלית
מבפנים תזהו עיצוב ב.מ.וו קלאסי, אך הוא מודרני יותר עם צמד מסכים קעורים
מנוע: בדומה לחשמליות רבות זמינות הכוח מיידית וההאצה מהירה מאוד, אך התחושות אינן דומות למנוע בנזין מרובה צילינדרים והצליל המלאכותי הבוקע מהרמקולים לא מקנה אווירה ספורטיבית.
בינואר 2023 הצטרפה גרסת כניסה חדשה eDrive35
הילוכים: לגרסאות ההנעה הכפולה צמד מנועים, אך ברוב הזמן ה-i4 תפעיל את המנוע האחורי בלבד לטובת חיסכון בצריכת האנרגיה.
צריכת דלק/חשמל: בגרסת ה-M50 עליה נהגנו צריכת החשמל עמדה על 330 וואט שעה/ק"מ, פער של 75% לעומת נתוני היצרן, טווח הנסיעה הריאלי עומד על כ-300 ק"מ, פער של 40% מנתוני היצרן, פערים אלו נבעו מאופי הנהיגה הספורטיבי
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד
איכות חומרים והרכבה: ישנו שילוב בין כמה סוגי חומרים, הם בעלי תחושה איכותית ברוב המקומות. איכות ההרכבה גבוהה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה למרות תפעול נרחב ממסך המולטימדיה, שנהנה מתפריטים ברורים, וזאת בזכות גלגלת השליטה
התנהגות כביש: לגרסת ה-M50 עליה נהגנו הנעה כפולה ובהתאם האחיזה גבוהה, אך היא מאפשרת גם משחקי זנב. ל-M50 כמה שדרוגים בסעיפי הבלמים שחותכים במהירות אך אינם בעלי היזון חוזר מספק. למרות זאת, מדובר בחשמלית עם אופי ספורטיבי
נוחות נסיעה ותמרון: בגרסאות בעלות בולמים אדפטיביים נוחות הנסיעה העירונית והבין-עירונית טובה מאוד, אך על כביש גלי היא תזוז בחוסר נוחות עקב המשקל הגבוה, על אחת במצב "ספורט" שמקשיח את הבולמים.
בידוד רעשים: טוב מאוד
מימדי הרכב: תא המטען שימושי ונהנה מדלת חמישית גדולה שמקלה על הכנסה והוצאה של ציוד
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נמוכה שכן לא מדובר ברכב פנאי כמובן וכך גם תנוחת הישיבה העוטפת. המושבים נוחים ותומכים, אך שימו לב לתא האחסון שבולט מהדלת ועלול להפריע.
דלת הכניסה למושב האחורי בעלת מפתח קטן יחסית והמרווח סביר בלבד הן לרגליים והן לראש
שדה ראיה: שדה הראייה לא מצטיין עקב שמשה קדמית קטנה יחסית וקורה A שקרובה לנהג, גם שדה הראייה לאחור מצומצם יחסית
מערכות בטיחות מתקדמות
8/4
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה היקפיים
- חניה אוטומטית במקביל ובניצב
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 6 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו בצורה טובה מאוד
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי ב.מ.וו i4 בשנת 2024
138 רכבי ב.מ.וו i4 נמכרו בשנת 2024. מובילי המכירות הם: i4 eDrive40 טק חשמלי (46 מכירות), i4 eDrive35 פיור חשמלי (31 מכירות), i4 eDrive35 טק חשמלי (23 מכירות), i4 eDrive40 אולטימייט חשמלי (12 מכירות), i4 M50 סופיריור 4X4 חשמלי (8 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ב.מ.וו i4 2024
דגמי מנהלים פרימיום הכי נמכרים בשנת 2024
ב.מ.וו i4 במקום השישי במספר המכירות בשנת 2024 בקטגורית מנהלים פרימיום עם 136 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006