לפניכם כל המידע על די אס 7 קרוסבק 2021 כולל מחירון , הנחות ומבצעים, אפס קילומטר, מפרטים, השוואת רמות גימור, עלויות מימון, ביטוחים ועוד
די אס 7 קרוסבק 2021, מקור: יצרן
די אס 7 קרוסבק 2021, מקור: יצרן
די אס 7 קרוסבק 2021, מקור: יצרן
1 / 6
רמת גימור: די אס 7 קרוסבק סו צ'יק דיזל 2.0 ליטר דור 1
מחירון:
249,990 ₪
שווי הנחה במבצעים:
בקרוב
הנחה ב-0 ק"מ:
בקרוב
סה"כ נמכרו מרמת מרמת הגימור 122 רכבים, מתוכם 21 בשנת 2021.
די אס 7 קרוסבק דור 1 נמכר משנת 2018.
היבואן הרשמי של הרכב הוא לובינסקי.
מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר
שתפו את קארזון:
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,720 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
4,132 ₪
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
15.5 קילומטר לליטר
12.1 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
7,677 ₪ עלות דלק שנתית
3,365 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 17,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7ש"ח לליטר
קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
אגרת רישוי וביטוחים
3,402 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
6,800 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
מערכות בטיחות אקטביות
8/6
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
AEB עצירה אוטונומית במהירות עירונית ובינעירונית
LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
BLIS התרעה בלבד לרכב בשטח מת
ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה
תאורה אוטומטית
AHB אורות גבוהים אוטומטיים
מצלמת רוורס
AEB Reverse עצירה אוטונומית בנסיעה לאחור
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס
חניה אוטומטית
SBR התרעת חגורת בטיחות
TSR זיהוי תמרורי תנועה
סיוע בכניסה לצמתים
זיהוי מצב עייפות
TPMS ניטור לחץ אוויר בצמיגים
ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
ESP בקרת יציבות
EBA סיוע לבלימת חירום
מערכת התראה מקוריות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.
ירידת הערך הממוצעת לדי אס 7 קרוסבק היא 15.2% אחרי שנה (לעומת 15.6% בממוצע), 31.6% אחרי שלוש שנים (לעומת 35.5% בממוצע), 47.9% אחרי חמש שנים (לעומת 52% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
מדדי אמינות לדי אס 7 קרוסבק
רבע מכלי הרכב בקטגוריה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-14.5 שנים בממוצע.
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.
דגמי SUV קומפקטי פרימיום הפופולריים בישראל
די אס 7 קרוסבק במקום העשירי במספר המכירות בקטגורית SUV קומפקטי פרימיום עם 139 כלי רכב
דירוג גולשים לדי אס 7 קרוסבק
הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.7 מתוך 5 (3 גולשים)
★★★★★
יש לכם די אס 7 קרוסבק? נשמח לדעתכם עליו
חוות דעת גולשים על די אס 7 קרוסבק
בן 50 בעל רכב מודל 2018
יתרונות: נוחות נסיעה. סביבת נהג נוחה ומפוארת. יש חיבור וייז למולטי מדיה. תאוצה טובה והמון כוח לדיזלחסרונות: ירידת ערך מטורפת (110 אלף שקל בשנתיים שזה 44%). רעש רוח. טיפול 40 אלף יקר עלה כחמשת אלפים שקל כולל רפידות בלמים לכול הגלגלים וצלחות לשני גלגלים. צבע רגיש (כמו סיטרואן) כול חירבון ציפור יוצר כווייה, שום פוליש/וקס לא עוזרבעיות שהיו לכם ברכב: שדרוגי תוכנה במסגרת אחריות. שירות מעולה, אך רק בשני מוסכים בארץ.נקדות לשיפור ברכב: עלות חודשית כששת אלפים שקל לחודש (כולל ירידת ערך) אני קצת מופתעהייתם קונים את הרכב שוב: לא. יש אופציות דומות, יותר זולות.הרכב מתאים ל: למשפחות וילדי המאיון העליון
בן 73 בעל רכב מודל 2018
יתרונות: נוחות נסיעה (בולמי זעזועים אדפטיביים)חסרונות: 2 מוסכי שרות בכול הארץ (חיפה וראשון לציון) לפעמים רעש רוח חזק, ממש נקישות. עובר להילוך 8 רק ב 100 קמש. רוב מערכות הבטיחות שבו נמצאות היום ברכבים שעולים מאה אלף שקל פחות (כולל סיטרואן סי 5 אייר קורס) באגים במחשב הרכב - שידרוג תוכנה מספר פעמים לא עזרבעיות שהיו לכם ברכב: הקרוז קונטרול האדפטיבי לא ניתן להפעלה - מתקבלת בעיה "מכם קדמי אינו מודד מרחק למכוניות קדימה"נקדות לשיפור ברכב: מפריע מאד רעש רוח במהירות מעל 90, זהו רעש מסתורי שמופיע ונעלם, לא הצלחתי לזהות מקור, שמעתי מבעל רכב דומה אותה תלונה. מעצבן לנהוג רוב הזמן בהילוך 6 או 7הייתם קונים את הרכב שוב: לא. אם לובינסקי אז 3008 או סיטרואן סי 5 אייר קורס . חוסך מאה אלף למכונית לנכדהרכב מתאים ל: שפוני לאנשים עם כסף
בעל רכב מודל 2019
★★★★★
יתרונות: נוחות נסיעה, צריכת דלק, גימור איכותי.חסרונות: חוסר אמינות, מתגי הפעלה לא נוחים. (מוסך מרכזי לא מקצועי)
בעל רכב מודל 2018
★★★★★
יתרונות: מנוע בטיחות, אבזור, נוחות מרחב פנימיחסרונות: קצת פחות נוח מ c5 usv
בן 80 בעל רכב מודל 2020
חסרונות: כניסת עלים למפוח המזגן מצריך פרוקו וניקויובעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: רעשיםהייתם קונים את הרכב שוב: כן בתנאי
בן 67 בעל רכב מודל 2019
יתרונות: שילוב של לקסוס ואלפאחסרונות: מורכב מאד להפעלהבעיות שהיו לכם ברכב: אין בעיות, שירות מעולהנקדות לשיפור ברכב: הגישה למערכות מורכבת ולא ידידותית , מפריעה לי תכיפות מילוי האוריאההייתם קונים את הרכב שוב: כן , בגלל השילוב של הלקסוס והאלפאהרכב מתאים ל: לאוהבי מכוניות
בן 37 בעל רכב מודל 2018
★★★★★
יתרונות: נוח יפה חזקחסרונות: האצה לא מספיק מהירבעיות שהיו לכם ברכב: רעשים ונקירות בנסיעה במהירות , אני חושב שזה מהגגנקדות לשיפור ברכב: מנוע יותר ספורטיביהייתם קונים את הרכב שוב: כן הייתי קונה, אם יחליפו למנוע יותר חזק בגרסת הכניסההרכב מתאים ל: לאנשים שמחפשים איכות ויופי בלי לקרוע את הכיס