CARZONE
אזור אישי
  • MG
  • מארוול R
  • 2025
  • פרפורמנס 4X4 חשמלי ▾

MG מארוול R 2025

2025202420232022

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר MG מארוול R חדש

מחירון:
214,888 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
36,700 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
מבצע מכירות
יולי, 2024
שווי הנחות והטבות:
14,000
כולל: עד 100% מימון ב3.95% ריבית צמודת מדד, טרייד-אין במחיר מחירון
מבצע מכירות
יוני, 2024
שווי הנחות והטבות:
14,000
כולל: עד 100% מימון ב3.95% ריבית צמודת מדד, טרייד-אין במחיר מחירון
מבצע מכירות
מאי, 2024
שווי הנחות והטבות:
14,000
כולל: מימון עד 150 אלף ש"ח בריבית 3.95% צמודת מדד, טרייד-אין במחיר מחירון
מבצעים קודמים ▾

חוות דעת MG מארוול R דור 1 חדש

רכב פנאי קומפקטי וחשמלי הממוקם מעל ה-MG EHS וגם גדול ממנו. המארוול R הוצג לראשונה בסין בנובמבר 2020 וגרסתו האירופאית הוצגה במרץ 2021. הדור הראשון נקרא מארוול X ושווק בסין בלבד. MG מארוול R דור 1 נחשף ב-03/2021 והגיע לישראל ב-06/2023

יתרונות

עיצוב חיצוני ספורטיבי, תחושה יוקרתית, אבזור

חסרונות

מולטימדיה איטית, טווח נסיעה, תא מטען

למי מתאים?

MG מארוול R יתאים למי שמחפש רכב חשמלי בעיצוב ספורטיבי, מאובזר ותא נוסעים באווירה יוקרתית יחסית. למי שמעדיף מרווח פנימי גדול יותר בדקו את סקייוול ET5 למשל

למי פחות מתאים?

MG מארוול R לא מתאים למי שמחפש רכב פנאי בינוני (D-SUV) חשמלי עם טווח נסיעה ארוך, נוחות נסיעה טובה בעיר ובידוד רעשי דרך מוצלח

רמות גימור

למארוול R ביבוא הרשמי, לגרסת "לאקשרי" הנעה אחורית ולגרסת "פרפורמנס" הנעה כפולה והספק גבוה יותר. רשימת האבזור מכובדת וכמעט זהה למעט מערכת סאונד משודרגת בגרסת ה"פרפורמנס". ביבוא המקביל חלק מהגרסאות הגיעו עם 4 מושבים (מושבי קפטן)
לחצו להשוואת רמות גימור MG מארוול R 2025

מכירות

בשנת 2025 נמכרו 214 רכבי MG מארוול R. כול המכירות הם מרמת גימור שנבחרה (פרפורמנס 4X4 חשמלי)

יבואנים

היבואן הרשמי של MG מארוול R הוא לובינסקי. רמת הגימור פרפורמנס 4X4 חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,698
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,216
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,921
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

370 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
4.2 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
1 דקות פחות מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
3,000 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
צריכת החשמל בתנאי מבחן לגרסת ההנעה אחורית עמדה על כ-230 וואט שעה לק"מ, פער של כ-18.5% מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-304 ק"מ, פער של כ-24.5% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,722 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קומפקטי
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • הילוכים
    תמסורת הפחתה
  • צריכת חשמל
    209 wh/km
  • טווח חשמלי
    370
  • כוחות סוס
    288
  • הנעה
    AWD
  • גג שמש
    פנורמי לא נפתח
  • ארץ יצור
    סין
  • מקור יצרן
    סין
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    4.9 שניות
    4.2 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.99.1
    12
  • הספק מנועים
    288 כוח סוס
    105 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    122183
    347
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    357 ליטר
    135 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    150492
    820
  • אורך
    4.67 מטר
    16 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.174.51
    4.79
  • בסיס גלגלים
    2.8 מטר
    11 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.592.69
    2.91
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 4.9 שניות
    מהירות מירבית: 200 קמ"ש
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 200 קמ"ש
    טווח חשמלי: 370 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי
    הספק משולב: 288 כוחות סוס
    הספק מנוע: 288 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 288 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 67.8 קג"מ
    קיבולת סוללה: 70 קוט"ש
    טעינת DC : 93 קילוואט למשך 30 דקות
    טעינה AC: 11 קילוואט
    הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: AWD
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    בגרסת ההנעה האחורית שנבחנה ההספק יחסית צנוע לרכב חשמלי - "רק" 180 כוחות סוס. בפועל, התחושה יחסית זריזה וזמינות הכוח טובה בכל טווח מהירות חוקית. טעינה מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-40 דקות גרסת ההנעה הכפולה שנבחנה – 288 כ"ס – מסוגלת לביצועים מצוינים ממש, במיוחד במהירויות נמוכות ובינוניות שם התגובות מהירות וחדות. במהירויות גבוהות או בעליות ארוכות הקצב דועך אך נותר מספק בהחלט מצבי הנהיגה השונים משפיעים על תחושת זמינות הכוח ולרכב שלוש רמות רגנרציה, אך ללא אפשרות נהיגה בדוושה אחת
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 14 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטמדיה ללא תמיכה בעברית, תגובותיה איטיות ומקשות על תפעול שוטף בזמן נסיעה למשל ובנוסף, זווית המסך לא נוחה לשימוש בזמן נהיגה. עקב חוסר בתמיכה במערכת הניווט בזמן המבחן, רוב המסך בלוח השעונים לא היה בשימוש ורק מחשבי הדרך ומד המהירות בצדדים היו פעילים
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 357 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1396 ליטר
    נפח תא מטען קדמי 150 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: יש
    אורך: 4.67 מטר
    רוחב: 1.92 מטר
    גובה: 1.62 מטר
    בסיס גלגלים: 2.8 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 19 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 235/45R19
    מידות צמיג אחורי: 235/45R19
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 1,995 קילוגרם
    משקל העמסה: 378 קילוגרם
    משקל כולל: 2,373 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען קטן יחסית – 357 ל' בלבד – אך המבנה עצמו שימושי. לגרסת ההנעה האחורית בנוסף תא מטען קדמי גדול יחסית (150 ל') במבנה צר ועמוק בהשוואה ל-EHS המארוול R ארוך ב-10 ס"מ, רחב ב-3.4 ס"מ, נמוך ב-4.6 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-8.2 ס"מ ותא המטען קטן ב-106 ליטר תא מטען קטן יחסית עם סף העמסה גבוה, אך הוא רחב וישנו וו תלייה. בגרסת ההנעה האחורית יש תא מטען קדמי גדול בנפח 150 ליטר המשפר את המצב
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: משולב עור-בד
    מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי לא נפתח
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    הגה כוח: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
    מצלמות חניה: מצלמת 360
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה בלבד
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני ספורטיבי עם מראה דינמי, החזית אטומה כמקובל ברכבים חשמליים ואילו בתי פנסי הערפל מעוצבים כראש חץ, הפרופיל כיאה לרכב פנאי כולל חצאיות ובתי גלגלים בצבע שחור ומסילות גג בפנים העיצוב מינימליסטי עם דשבורד בעל קווים מעוקלים ובמרכזו מסך מולטימדיה ענק ואנכי
    מנוע: בגרסת ההנעה האחורית שנבחנה ההספק יחסית צנוע לרכב חשמלי - "רק" 180 כוחות סוס. בפועל, התחושה יחסית זריזה וזמינות הכוח טובה בכל טווח מהירות חוקית. טעינה מהירה מ-10% ל-80% ארכה כ-40 דקות גרסת ההנעה הכפולה שנבחנה – 288 כ"ס – מסוגלת לביצועים מצוינים ממש, במיוחד במהירויות נמוכות ובינוניות שם התגובות מהירות וחדות. במהירויות גבוהות או בעליות ארוכות הקצב דועך אך נותר מספק בהחלט
    הילוכים: מצבי הנהיגה השונים משפיעים על תחושת זמינות הכוח ולרכב שלוש רמות רגנרציה, אך ללא אפשרות נהיגה בדוושה אחת
    צריכת דלק/חשמל: צריכת החשמל בתנאי מבחן לגרסת ההנעה אחורית עמדה על כ-230 וואט שעה לק"מ, פער של כ-18.5% מנתוני היצרן. המשמעות היא טווח נסיעה ריאלי של כ-304 ק"מ, פער של כ-24.5% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכת תיקון סטיה מנתיב נוטה להתערב בצורה בולטת. בנסיעה בפקקים נאלצנו מספר פעמים להתערב בבלימה למרות בקרת שיוט אדפטיבית פעילה
    מבחני בטיחות: המארוול R מסתפק ב-4 כוכבים עקב ציון נמוך של 55% בהגנה על משתמשי דרך, לעומת ציונים טובים בשאר הסעיפים - 80% בהגנה על מבוגרים, 75% בהגנה על ילדים ו-80% על מערכות הבטיחות
    איכות חומרים והרכבה: איכות חומרים והרכבה טובה, שימוש נרחב בדיפוני גומי ועור
    הנדסת אנוש: רוב מערכות הרכב נשלטות דרך מסך המולטימדיה וכוללת אזור שליטה יעודי למיזוג, אך כיוון יציאת המיזוג דרך המסך הראשי לא מאוד ברור ובנוסף וילון הגג הפנורמי לא אטום וחום חודר פנימה
    מולטימדיה: מערכת המולטמדיה ללא תמיכה בעברית, תגובותיה איטיות ומקשות על תפעול שוטף בזמן נסיעה למשל ובנוסף, זווית המסך לא נוחה לשימוש בזמן נהיגה. עקב חוסר בתמיכה במערכת הניווט בזמן המבחן, רוב המסך בלוח השעונים לא היה בשימוש ורק מחשבי הדרך ומד המהירות בצדדים היו פעילים
    התנהגות כביש: התנהגות כביש אינה דינאמית למרות המראה החיצוני ומתאימה יותר לנסיעה רגועה ושיוט. קיימת רכינה ונטייה לתת היגוי שהופכת בולטת ככל שמגבירים את הקצב בכביש מפותל. ההגה חסר היזון חוזר ולבלמים תחושה דו-שלבית בולטת בין הרגנרציה לבין השימוש בבלמי הדיסק עצמם
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית טובה מאוד הודות לכיול רך ויכולת ספיגת שיבושים קטנים נפוצים, אך שיבושים גדולים יותר יורגשו אם כי באופן מרוכך. התמרון העירוני טוב מאוד הודות לרדיוס סיבוב קטן הנוחות הבין עירונית ממשיכה את הקו הנוח
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב מאוד ושומר על רמה טובה גם במהירות גבוהה
    תא מטען: תא המטען קטן יחסית – 357 ל' בלבד – אך המבנה עצמו שימושי. לגרסת ההנעה האחורית בנוסף תא מטען קדמי גדול יחסית (150 ל') במבנה צר ועמוק
    מימדי הרכב: בהשוואה ל-EHS המארוול R ארוך ב-10 ס"מ, רחב ב-3.4 ס"מ, נמוך ב-4.6 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-8.2 ס"מ ותא המטען קטן ב-106 ליטר תא מטען קטן יחסית עם סף העמסה גבוה, אך הוא רחב וישנו וו תלייה. בגרסת ההנעה האחורית יש תא מטען קדמי גדול בנפח 150 ליטר המשפר את המצב
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים גבוהה, המרווח טוב. המושבים עצמם נוחים גם לאורך זמן, אבל חסרי תמיכה צדדית. כיוון חשמלי נוח אך טווח כיוון ההגה יחסית קטן המושבים האחוריים נמוכים יחסית אבל יאפשרו ישיבה סבירה לנסיעה ארוכה למבוגרים, המושב האמצעי קטן ומוגבה ופחות נוח. המרווח מאחור מצומצם ביחס לגודלו של הרכב בעיקר לברכיים, אם כי המרווח לראש ולצדדים טוב מאוד
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב מאוד לפנים ולצדדים, אך מוגבל לאחור עקב קורות אחוריות עבות. מצלמות היקפיות מלאות נוחות לשימוש אבל רזולוציה לא הכי גבוה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/5
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS התראה בלבד לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת 360
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכת תיקון סטיה מנתיב נוטה להתערב בצורה בולטת. בנסיעה בפקקים נאלצנו מספר פעמים להתערב בבלימה למרות בקרת שיוט אדפטיבית פעילה המארוול R מסתפק ב-4 כוכבים עקב ציון נמוך של 55% בהגנה על משתמשי דרך, לעומת ציונים טובים בשאר הסעיפים - 80% בהגנה על מבוגרים, 75% בהגנה על ילדים ו-80% על מערכות הבטיחות
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/4 (שנת בחינה - 2021)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי MG מארוול R בשנת 2025

214 רכבי מארוול R פרפורמנס 4X4 חשמלי נמכרו בשנת 2025.לחצו להשוואת רמות גימור MG מארוול R 2025

דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2025

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על MG מארוול R

בן 45 בעל רכב מודל 2024יולי, 2025
יתרונות: איכות חומרים איבזור עשיר מערכות בטיחות כוח זמין בידוד ראש תמורה טובה למחיר בהשווה למתחרות.חסרונות: לאור 43ק"ג/מ ומשקל הנמוך בקטגוריה הייתי רוצה להחזיק באפשרות להחליף לצמיגים עם חתך גבוע יותר לצורך שטח סלעיי.בעיות שהיו לכם ברכב: בסדר טוב בסך הכול בינתיים.נקדות לשיפור ברכב: הייתי מעדיף שליתה בדרגות רקופרציה ושינוי מצבי נסיע בצמוד להגה ולא במצב קיים על ידי ווסתים מתחת למסח בקרה. הדכון גרסת מערכת.הייתם קונים את הרכב שוב: כן כי בולט מבחינת כסף/תמורה. יש חדשים ומבצעיים...הרכב מתאים ל: למי שחפץ באיכות נסיע טובה בעיר בכביש ואפר.
בעל רכב מודל 2022יולי, 2022
יתרונות: הכל מושלם איכות חומרים מהטובות בשוק הרכבחסרונות: לא גבוה מספיק
בעל רכב מודל 2022יולי, 2022
יתרונות: מהיר, נוח, מגיב במהירותחסרונות: עוד 100 ק"מ
בעל רכב מודל 2022יוני, 2022
יתרונות: איןחסרונות: מחיר

יש לכם MG מארוול R? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE