CARZONE
אזור אישי
  • ניסאן
  • ג'וק
  • 2012
  • אסנטה 1.6 ליטר ▾

ניסאן ג'וק 2012

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון ניסאן ג'וק 2012 אסנטה 1.6 ליטר דור 1

מחיר ממוצע מודעות:
20,200 ₪

חוות דעת ניסאן ג'וק דור 1 שנת 2012

כאשר הושק לראשונה בשנת 2010, הקרוסאובר הקומפקטי הזה היה בעל עיצוב שונה בנוף. הג'וק נועד להשתלב בפלח שוק מתפתח של רכבי פנאי קטנים. הוא ממוצב בין ניסאן מייקרה (סופר מיני) לבין דגם הקשקאי (קרוסאובר משפחתי). ניסאן ג'וק דור 1 נחשף ב-03/2010 והגיע לישראל ב-10/2010. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-06/2014 והגיעה לישראל ב-02/2015

יתרונות

עיצוב, נוחות נסיעה עירונית

חסרונות

תא מטען, ביצועי מנוע, איכות חומרים

למי מתאים?

הג'וק מתאים לאלו המחפשים עיצוב ייחודי, תמרון עירוני קל ונוחות נהיגה בעיר

למי פחות מתאים?

הג'וק עשוי שלא להתאים לאלו המחפשים רכב פנאי קומפקטי בעל יכולת שטח מסוימת או כזה בעל איכות חומרים גבוהה

רמות גימור

הדגם שווק בשלוש רמות גימור. רמת הכניסה "ויזיה" כללה אבזור בסיסי למדיי ואילו רמת הגימור "אסנטה" כבר הוסיפה אביזרי נוחות רבים כמו בקרת אקלים, פקדים לגלגל ההגה, מערכת שמע טובה יותר וחישוקי סגסוגת. רמת הגימור הבכירה "טקנה" כללה אבזור נוסף כמו מולטימדיה, מערכת שמע משודרגת וצביעה דו גוונית לתא הנוסעים
לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2012

מכירות

בשנת 2012 נמכרו 3,241 רכבי ניסאן ג'וק. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה 1.6 ליטר) נמכרו 1,889 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור אסנטה 1.6 ליטר בשנת 2012 היה 139,000 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ניסאן ג'וק הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה 1.6 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-06-03 השקה מקומית מתיחת פנים

ניסאן ג'וק המעודכנת 2024: מחיר החל מ- 144,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

12.9 קילומטר לליטר
4.6 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
8,140 ₪ עלות דלק שנתית
2,140יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
בתנאי מנבחן צריכת הדלק המשולבת של גרסת המנוע האטמוספרית 1.6 ליטר עמדה על כ- 13 ק"מ לליטר

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
2,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קטן
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,598 סמ"ק
  • כוחות סוס
    117
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    רגיל נפתח
  • ארץ יצור
    אנגליה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.5 שניות
    1.1 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    8.210.4
    17.2
  • הספק מנועים
    117 כוח סוס
    3 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    72120
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    354 ליטר
    1 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    85355
    460
  • אורך
    4.14 מטר
    2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    3.654.16
    4.43
  • בסיס גלגלים
    2.53 מטר
    3 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.252.56
    2.65
  • מרווח גחון
    180 מילימטר
    4 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    146176
    210
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.5 שניות
    מהירות מירבית: 170 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 117 כוחות סוס ב-6000 סל"ד
    מומנט מנוע: 16.1 קג"ם ב-4000 סל"ד
    נפח מנוע: 1,598 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: אין
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    לג'וק הוצע בשתי גרסאות מנוע: מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי (117 כ"ס) גרסה זו נמצאת בכלל רמות הגימור מלבד גרסת הספורט "ניסמו", והיא מספקת ביצועים סבירים בעיקר לנסיעה עירונית. זמינות הכוח במנוע זה מוגבלת, במיוחד במהירויות גבוהות או בעקיפות, שכן המנוע דורש סל"ד גבוה כדי לספק את מירב הביצועים, מה שעשוי להרגיש מעט איטי ולא חד. תיבת ההילוכים הרציפה (CVT) בגרסאות האוטומטיות תורמת לנוחות, אך פוגעת בתחושת הכוח והתגובה בגלל אופייה הרגוע. לגרסת הניסמו בלבד- מנוע 1.6 ליטר טורבו (200 כ"ס) גרסה זו מציעה ביצועים משמעותית טובים יותר, עם זמינות כוח גבוהה יותר בזכות מומנט משמעותי המופק בסל"ד נמוך. התאוצה חדה ומהירה, והג'וק מרגיש זריז ובעל יכולת לעקיפות גם בכבישים מהירים. המנוע משודך לתיבה ידנית בגרסאות מסוימות או לתיבה רציפה, שמעט מגבילה את האופי הספורטיבי אך מספקת נוחות בנהיגה יומיומית
    קבוצת זיהום: 15 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 354 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 797 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.14 מטר
    רוחב: 1.77 מטר
    גובה: 1.57 מטר
    בסיס גלגלים: 2.53 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.35 מטר
    נפח מיכל דלק: 46 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/55R17
    מידות צמיג אחורי: 215/55R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: אין
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,250 קילוגרם
    משקל העמסה: 430 קילוגרם
    משקל כולל: 1,680 קילוגרם
    כושר גרירה: 609 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 180 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 30,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען קטן יחסית, עם נפח של כ-251 ליטר בלבד. הוא מאפשר שימוש בסיסי אך אינו מותאם לנשיאת מטען גדול
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: רגיל נפתח
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים
    תאורה קדמית: הלוגן
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: אין
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני נועז, ייחודי ובולט לעין, עם מראה שמזכיר רכב שטח קטן בסגנון אורבני. חזית הרכב כוללת פנסי לד עגולים גדולים ופנסים נוספים הממוקמים גבוה על הכנפיים, מה שמעניק לו חזות ייחודית. קווי הגוף זורמים ואגרסיביים, עם קימורים מודגשים, קורת C רחבה וקו גג משתפל מעט לאחור, שמזכירים מעט עיצוב של קרוסאובר קופה. העיצוב הפנימי ממשיך את המראה הייחודי ונותן תחושה קלילה ואף ספורטיבית מעט. הקונסולה המרכזית היא בגימור מבריק ומעוגל, המזכיר מיכל דלק של אופנוע, והצבעים הזמינים (בהתאם לרמות הגימור) מכניסים אווירה צעירה
    מנוע: לג'וק הוצע בשתי גרסאות מנוע: מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי (117 כ"ס) גרסה זו נמצאת בכלל רמות הגימור מלבד גרסת הספורט "ניסמו", והיא מספקת ביצועים סבירים בעיקר לנסיעה עירונית. זמינות הכוח במנוע זה מוגבלת, במיוחד במהירויות גבוהות או בעקיפות, שכן המנוע דורש סל"ד גבוה כדי לספק את מירב הביצועים, מה שעשוי להרגיש מעט איטי ולא חד. תיבת ההילוכים הרציפה (CVT) בגרסאות האוטומטיות תורמת לנוחות, אך פוגעת בתחושת הכוח והתגובה בגלל אופייה הרגוע. לגרסת הניסמו בלבד- מנוע 1.6 ליטר טורבו (200 כ"ס) גרסה זו מציעה ביצועים משמעותית טובים יותר, עם זמינות כוח גבוהה יותר בזכות מומנט משמעותי המופק בסל"ד נמוך. התאוצה חדה ומהירה, והג'וק מרגיש זריז ובעל יכולת לעקיפות גם בכבישים מהירים. המנוע משודך לתיבה ידנית בגרסאות מסוימות או לתיבה רציפה, שמעט מגבילה את האופי הספורטיבי אך מספקת נוחות בנהיגה יומיומית
    צריכת דלק/חשמל: בתנאי מנבחן צריכת הדלק המשולבת של גרסת המנוע האטמוספרית 1.6 ליטר עמדה על כ- 13 ק"מ לליטר
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים נחשבת לפשוטה יחסית, עם שימוש נרחב בפלסטיקה קשיחה בתא הנוסעים, גם באזורים שנמצאים בשימוש תכוף. החומרים אומנם עמידים, אך הם אינם משדרים יוקרה או תחושת פרימיום. לגבי איכות ההרכבה – היא טובה באופן כללי, והחלקים מרגישים מוצקים וללא רעידות חריגות, אך בעיצוב הפנימי יש אזורים שמרגישים מעט פחות מוקפדים, כמו גימורים מסוימים בקונסולה המרכזית
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה באופן כללי. הממשק המרכזי בקונסולה ברור ופשוט לתפעול, עם כפתורים פיזיים גדולים ונגישים
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש מאוזנת, עם אחיזת כביש טובה בזכות מרכז כובד גבוה ושלדה יציבה. ההיגוי מדויק, אך מעט קליל מדי וללא תחושת חיבור מלאה לדרך. המתלים קשיחים מעט, מה שמספק יציבות בפניות אך פוגע בנוחות על כבישים משובשים. בגרסת הטורבו, התחושה דינמית ומהנה יותר, בעוד שבגרסה האטמוספרית היא מתונה וחדה הרבה פחות
    נוחות נסיעה ותמרון: בנסיעה עירונית, הג'וק מצטיין בזכות גודלו הקומפקטי ותנוחת הישיבה הגבוהה. הוא קל לתמרון ברחובות צרים ובחניות, עם היגוי מדויק יחסית. לעומת זאת, נוחות הנסיעה בכבישים בינעירוניים פחות מרשימה. המתלים מתקשים לספוג יחסית את השיבושים, מה שגורם לרכב להרגיש קופצני במצבים שכאלו
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים בינוני למדיי- רעשי מנוע (הנשמעים בעיקר בסל"ד גבוה) נוכחים לעיתים קרובות מידי בשל אופי תיבת ההילוכים הרציפה, ואילו רעשי הכביש והרוח חודרים גם הם, בעיקר במהירויות גבוהות
    תא מטען: תא המטען קטן יחסית, עם נפח של כ-251 ליטר בלבד. הוא מאפשר שימוש בסיסי אך אינו מותאם לנשיאת מטען גדול
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, הודות לדלתות רחבות ותנוחת ישיבה גבוהה שמקלה על כניסה ויציאה. תנוחת הישיבה עצמה נוחה ותומכת, עם שדה ראייה טוב מלפנים. לעומת זאת, הכניסה למושבים האחוריים מעט פחות נוחה בגלל מפתח דלתתות צר יחסית וגג משתפל, שמקשים במיוחד על נוסעים גבוהים. הישיבה מאחור צפופה, עם מרווח מוגבל לרגליים ולראש, ולכן מתאימה יותר לילדים או לנוסעים בנסיעות קצרות
    שדה ראיה: שדה הראייה לפנים ולצדדים טוב. עם זאת, שדה הראייה האחורי בעייתי למדיי בשל חלון אחורי קטן וקורות C רחבות המגבילות את הראות
    אמינות ובעיות ידועות: האמינות נחשבת לטובה באופן כללי, אך יש כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהן. מנוע ה-1.6 האטמוספרי פשוט ואמין מאוד, עם תחזוקה סדירה הוא כמעט ללא תקלות משמעותיות. לעומת זאת, בגרסת ה-1.6 טורבו יש נטייה לבעיות במערכת הטורבו אם לא מטפלים כראוי או משתמשים בשמנים לא מתאימים. בנוסף, תיבת ההילוכים הרציפה (CVT) עשויה לעורר בעיות בשל בלאי גבוה או תחזוקה לא נכונה. עם תחזוקה שוטפת ושימוש נכון, הרכב מציג אמינות טובה לאורך זמן
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2011)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ניסאן ג'וק בשנת 2012

3,241 רכבי ניסאן ג'וק נמכרו בשנת 2012. מובילי המכירות הם: ג'וק אסנטה 1.6 ליטר (1,889 מכירות), ג'וק אסנטה ספורט 1.6 ליטר (518 מכירות), ג'וק טקנה 1.6 ליטר (513 מכירות), ג'וק אסנטה 1.6 ליטר ידני (144 מכירות), ג'וק ויזיה 1.6 ליטר (105 מכירות), ג'וק טקנה 4X4 1.6 ליטר (72 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2012

איבוד ערך לניסאן ג'וק

ירידת הערך הממוצעת לניסאן ג'וק היא 13.9% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 33.7% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 49.3% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות

האמינות נחשבת לטובה באופן כללי, אך יש כמה נקודות שחשוב לשים לב אליהן. מנוע ה-1.6 האטמוספרי פשוט ואמין מאוד, עם תחזוקה סדירה הוא כמעט ללא תקלות משמעותיות. לעומת זאת, בגרסת ה-1.6 טורבו יש נטייה לבעיות במערכת הטורבו אם לא מטפלים כראוי או משתמשים בשמנים לא מתאימים. בנוסף, תיבת ההילוכים הרציפה (CVT) עשויה לעורר בעיות בשל בלאי גבוה או תחזוקה לא נכונה. עם תחזוקה שוטפת ושימוש נכון, הרכב מציג אמינות טובה לאורך זמן

דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2012

ניסאן ג'וק הוא המודל הכי נמכר בקטגורית SUV קטן בשנת 2012 עם 2730 מכירות. במידה ואתם מחפשי קרוסאובר עירוני בעל ביצועי מנוע חזקים יותר, בדקו את סקודה יטי

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ניסאן ג'וק

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (11 גולשים)

בן 61 בעל רכב מודל 2013מאי, 2024
יתרונות: אמין, נוחות ישיבה ונהיגה ,גבוהה יחסית. טיפולים רגילים,האצה ביציאה ממצב עמידה מעולה,ניראות שובבה,מעולה לנהיגת יחיד ,זוג נוח מאוד בנהיגה מחוץ לעיר,מזגן מצוין,חסרונות: צריכת דלק מעט גבוהה, חוסר בכח בעליותבעיות שהיו לכם ברכב: מטפל במוסך מורשה ,באופן קבוע ומסודר .למעט טיפולים שגרתיים לא נידרש משהו מיוחד. היום אחרי 150 אלף החלפתי פלגים אירדיום.נקדות לשיפור ברכב: צפוף מאחורה ואחסון קטן ולכן מתאים לזוג או יחידהייתם קונים את הרכב שוב: ראיתי את הדגם החדש נראה נהדר.אם המחיר באותה קטגוריה יהיה נמוך מהממוצע בהחלט.הרכב מתאים ל: נהג יחיד עד שתיים .בפועל נוהגים בו מבוגרים
בת 30 בעלת רכב מודל 2021אוקטובר, 2022
יתרונות: נח, גבוהה, ללא תקלות, שרות לקוחות של ניסאן טובחסרונות: הוא לא הייבריד ! גם במוד eco הצריכת דלקת דיי גבוהה, לא מתאים למי שנוסע הרבה ומחוץ לעיר/ פקקים.בעיות שהיו לכם ברכב: מעולה , ללא תקלותנקדות לשיפור ברכב: הייתי מוסיפה בקרת שיוט אדפטיביט, והיברידיותהייתם קונים את הרכב שוב: לא - בגלל אותן הערות שהייתי מוסיפה בוהרכב מתאים ל: אדם שלא נוסע הרבה/ מחוץ לעיר.
בת 41 בעלת רכב מודל 2015אוקטובר, 2021
יתרונות: נוח, אמין ומעוצב, מתאים מאוד לעיר וגם לנסיעות קצרות וארוכותחסרונות: יכולת האצה וכוח בעליות ממושכות, כמו למשל בדרך לירושליםבעיות שהיו לכם ברכב: שירות מהיר ומקצועי במוסך הרשמינקדות לשיפור ברכב: יכולת האצההייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: במיוחד לעירוניים, לנהגים יחידים ולכל מי שלא צריך להסיע מבוגרים מאחור ברמה היומיומית
בן 50 בעל רכב מודל 2015ספטמבר, 2023
יתרונות: נוחות נסיעה, רכב גבוה שעולה מדרכות בלי בעיה, אמין, מאובזר יחסית ומהיר במצב ספורט.חסרונות: לא מצאתי בשיא הרצינות. אחלה רכבבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: אולי קצת כחהייתם קונים את הרכב שוב: אולי.לא שוללהרכב מתאים ל: משפחות כרכב שני ולצעירים
בן 63 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2024
יתרונות: תיבת הילוכים ידנית רכב כייפיחסרונות: הילוך ידני מקנה היתרון שליטה במיוחד בעלויות .בעיות שהיו לכם ברכב: איןנקדות לשיפור ברכב: משאיר אותו כמו שהוא לי יש הילוך ידני., לאישתי תיבת הילוכים אוטומטית.הייתם קונים את הרכב שוב: לא,כי אין הילוך ידני כמו שיש לי .הרכב מתאים ל: מתאים לכולם
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ניסאן ג'וק? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE