CARZONE
אזור אישי
  • ניסאן
  • ג'וק
  • 2021
  • אסנטה טק 1.0 ליטר ▾

ניסאן ג'וק 2021

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון ניסאן ג'וק 2021 אסנטה טק 1.0 ליטר דור 2

מחיר ממוצע מודעות:
72,900 ₪

חוות דעת ניסאן ג'וק דור 2 שנת 2021

רכב פנאי קטן ומעוצב, ממוקם מתחת לניסאן קשקאי ומציע מנוע בנזין וגם גרסה היברידית, הוא מבוסס על רנו קפצ'ור מהדור השני. ניסאן ג'וק דור 2 נחשף ב-09/2019 והגיע לישראל ב-03/2020. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-02/2024 והגיעה לישראל ב-06/2024

יתרונות

עיצוב, איכות חומרים, התנהגות כביש

חסרונות

מרווח מאחור, נוחות נסיעה, ביצועי מנוע

למי מתאים?

ניסאן ג'וק יתאים למי שמחפש רכב פנאי קטן ומעוצב, עם תא נוסעים איכותי והתנהגות כביש דינאמית. אם אתם מדרגים גבוה יותר את המרווח הפנימי, הנוחות והביצועים, בדקו את סקודה קאמיק או פיג'ו 2008 למשל

רמות גימור

לג'וק 2 רמות גימור, גרסת הכניסה "אסנטה טק" מאובזרת טוב וכוללת פריטים כגון בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, חיישני ומצלמת רוורס, מראה נגד סנוור, בלם יד חשמלי ועוד. רמת הגימור "N דיזיין" מוסיפה ריפוד משולב עור וחימום במושבים הקדמיים, צביעה דו-גונית ועיצוב פנים משודרג, ולגרסה ההיברידית גם חיישני חנייה קדמיים. לכל רמות הגימור מערך בטיחות מלא
לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2021

מכירות

בשנת 2021 נמכרו 1,044 רכבי ניסאן ג'וק. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה טק 1.0 ליטר) נמכרו 934 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור אסנטה טק 1.0 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור אסנטה טק 1.0 ליטר בשנת 2021 היה 124,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של ניסאן ג'וק הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה טק 1.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-06-03 השקה מקומית מתיחת פנים

ניסאן ג'וק המעודכנת 2024: מחיר החל מ- 144,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

16.7 קילומטר לליטר
0.8 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,287 ₪ עלות דלק שנתית
287יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-12.5 ק"מ לליטר, פער של כ-23.5% מנתוני היצרן צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קטן
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין טורבו
  • הילוכים
    אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
  • נפח מנוע
    999 סמ"ק
  • כוחות סוס
    117
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    אנגליה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.1 שניות
    0.7 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    8.210.4
    17.2
  • הספק מנועים
    117 כוח סוס
    3 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    72120
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    422 ליטר
    67 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    85355
    460
  • אורך
    4.21 מטר
    5 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.654.16
    4.43
  • בסיס גלגלים
    2.64 מטר
    8 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.252.56
    2.65
  • מרווח גחון
    184 מילימטר
    8 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    146176
    210
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.1 שניות
    מהירות מירבית: 180 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין טורבו
    הספק מנוע: 117 כוחות סוס ב-5250 סל"ד
    מומנט מנוע: 18.36 קג"ם ב-1750 סל"ד
    נפח מנוע: 999 סמ"ק
    מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
    מערכת עצור-סע: יש
    הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    גימור ידית הילוכים: עור
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    חוות דעת קארזון:
    מנוע ה-1.0 ליטר (117 כ"ס) מספק ביצועים טובים במתווה עירוני, אך במהירות פרברית ובדרך מהירה מורגש מחסור בולט בכוח עם תאוצות ביניים איטיות וקושי בעליות ארוכות הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל התיבה כפולת המצמדים פועלת באופן חלק ברוב המקרים ומורגשת בעיקר במהירות נמוכה. מצב "חיסכון" מאלחש את הביצועים באופן כזה שיוצר רכב עצל התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
    קבוצת זיהום: 11 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 422 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 925 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.21 מטר
    רוחב: 1.8 מטר
    גובה: 1.6 מטר
    בסיס גלגלים: 2.64 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/60R17
    מידות צמיג אחורי: 215/60R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,285 קילוגרם
    משקל העמסה: 440 קילוגרם
    משקל כולל: 1,725 קילוגרם
    כושר גרירה: 638 ק"ג ללא בלמים. 1,250 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 184 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 20,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    לעומת הדור הראשון, הג'וק בדור השני ארוך ב-7.5 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ, גבוה ב-2.8 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-10.6 ס"מ ותא המטען גדול ב-68 ליטר תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן ב-68 ליטר ולמעשה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך 7 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה ערפל אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : יש
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אינו מוחצן כבדור הראשון אך הוא עדיין ייחודי, בחזית סבכת ה-V של ניסאן ותאורת היום הצרה יחד עם הסבכה התחתונה יוצרים צורת X, תאורה בשלוש קומות כשהפנסים הראשים מקבלים חתימת תאורה ייחודית בצורת Y, הפרופיל דינאמי, כאשר קו הדלתות והכנפיים האחוריות עולה מעלה ונפגוש גם חצאיות ובתי גלגלים שחורים להשלמת מראה הפנאי עיצוב הפנים משרה אווירה ספורטיבית עם חמשת פתחי המיזוג העגולים כשמעל השלישייה שבמרכז עומד זקוף מסך המולטימדיה ובהתאם לרמת הגימור שילובי הצבעים תורמים לאווירה הנאה
    מנוע: מנוע ה-1.0 ליטר (117 כ"ס) מספק ביצועים טובים במתווה עירוני, אך במהירות פרברית ובדרך מהירה מורגש מחסור בולט בכוח עם תאוצות ביניים איטיות וקושי בעליות ארוכות הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל
    הילוכים: התיבה כפולת המצמדים פועלת באופן חלק ברוב המקרים ומורגשת בעיקר במהירות נמוכה. מצב "חיסכון" מאלחש את הביצועים באופן כזה שיוצר רכב עצל התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-12.5 ק"מ לליטר, פער של כ-23.5% מנתוני היצרן צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה טובה ובולטת לחיוב בקטגוריה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה אך לא מצטיינת עקב עומס תפריטים במחשב הדרך ומיקום כפתורים שונים במקומות פחות אינטואטיביים
    מולטימדיה: מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש דינאמית יחסית בזכות הגה מהיר ומדויק, תגובות שלדה טובות עם נכונות להיכנס לפניות, כאשר נוקשות המתלים מסייעת לצמצום הרכינה, אך שימו לב שאיבוד אחיזת הכביש תחת עמוס עלול להפתיע
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית אינה מצטיינת עקב כיול נוקשה יחסית וצמיגים בעלי חתך נמוך שהתקשו לספוג שיבושים עירוניים הנוחות הבין-עירונית סבירה, הג'וק מרגיש עסוק וקופצני על פני שיבושים ובכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים סביר, רעשי רוח נוכחים
    מימדי הרכב: לעומת הדור הראשון, הג'וק בדור השני ארוך ב-7.5 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ, גבוה ב-2.8 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-10.6 ס"מ ותא המטען גדול ב-68 ליטר תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן ב-68 ליטר ולמעשה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה יחסית אך המרווח מוגבל עקב הקונסולה המרכזית המוגבהת והגג הנמוך, המושב עצמו נוח ותומך הכניסה למושב האחורי נוחה יחסית, אם כי לנמוכי קומה לא יהיה נוח להגיע אל ידיות הפתיחה הממוקמות בגובה החלון, המרווח מאחור טוב בעיקר לרגליים, מרווח הראש סביר ולשלושה מבוגרים יהיה צפוף ולא תמיד נוח עקב מושב נמוך וקצר, אך שלושה ילדים יסתדרו כאן היטב
    שדה ראיה: שדה הראייה אינו מצטיין עקב קורות קדמיות ואחוריות רחבות יחסית ושמשה אחורית צרה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/4
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ניסאן ג'וק בשנת 2021

1,044 רכבי ניסאן ג'וק נמכרו בשנת 2021. מובילי המכירות הם: ג'וק אסנטה טק 1.0 ליטר (934 מכירות), ג'וק N דיזיין 1.0 ליטר (102 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2021

איבוד ערך לניסאן ג'וק

ירידת הערך הממוצעת לניסאן ג'וק היא 13.9% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 33.7% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 49.3% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2021

ניסאן ג'וק במקום התשיעי במספר המכירות בשנת 2021 בקטגורית SUV קטן עם 1013 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ניסאן ג'וק

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (11 גולשים)

בן 61 בעל רכב מודל 2013מאי, 2024
יתרונות: אמין, נוחות ישיבה ונהיגה ,גבוהה יחסית. טיפולים רגילים,האצה ביציאה ממצב עמידה מעולה,ניראות שובבה,מעולה לנהיגת יחיד ,זוג נוח מאוד בנהיגה מחוץ לעיר,מזגן מצוין,חסרונות: צריכת דלק מעט גבוהה, חוסר בכח בעליותבעיות שהיו לכם ברכב: מטפל במוסך מורשה ,באופן קבוע ומסודר .למעט טיפולים שגרתיים לא נידרש משהו מיוחד. היום אחרי 150 אלף החלפתי פלגים אירדיום.נקדות לשיפור ברכב: צפוף מאחורה ואחסון קטן ולכן מתאים לזוג או יחידהייתם קונים את הרכב שוב: ראיתי את הדגם החדש נראה נהדר.אם המחיר באותה קטגוריה יהיה נמוך מהממוצע בהחלט.הרכב מתאים ל: נהג יחיד עד שתיים .בפועל נוהגים בו מבוגרים
בת 30 בעלת רכב מודל 2021אוקטובר, 2022
יתרונות: נח, גבוהה, ללא תקלות, שרות לקוחות של ניסאן טובחסרונות: הוא לא הייבריד ! גם במוד eco הצריכת דלקת דיי גבוהה, לא מתאים למי שנוסע הרבה ומחוץ לעיר/ פקקים.בעיות שהיו לכם ברכב: מעולה , ללא תקלותנקדות לשיפור ברכב: הייתי מוסיפה בקרת שיוט אדפטיביט, והיברידיותהייתם קונים את הרכב שוב: לא - בגלל אותן הערות שהייתי מוסיפה בוהרכב מתאים ל: אדם שלא נוסע הרבה/ מחוץ לעיר.
בת 41 בעלת רכב מודל 2015אוקטובר, 2021
יתרונות: נוח, אמין ומעוצב, מתאים מאוד לעיר וגם לנסיעות קצרות וארוכותחסרונות: יכולת האצה וכוח בעליות ממושכות, כמו למשל בדרך לירושליםבעיות שהיו לכם ברכב: שירות מהיר ומקצועי במוסך הרשמינקדות לשיפור ברכב: יכולת האצההייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: במיוחד לעירוניים, לנהגים יחידים ולכל מי שלא צריך להסיע מבוגרים מאחור ברמה היומיומית
בן 50 בעל רכב מודל 2015ספטמבר, 2023
יתרונות: נוחות נסיעה, רכב גבוה שעולה מדרכות בלי בעיה, אמין, מאובזר יחסית ומהיר במצב ספורט.חסרונות: לא מצאתי בשיא הרצינות. אחלה רכבבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: אולי קצת כחהייתם קונים את הרכב שוב: אולי.לא שוללהרכב מתאים ל: משפחות כרכב שני ולצעירים
בן 63 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2024
יתרונות: תיבת הילוכים ידנית רכב כייפיחסרונות: הילוך ידני מקנה היתרון שליטה במיוחד בעלויות .בעיות שהיו לכם ברכב: איןנקדות לשיפור ברכב: משאיר אותו כמו שהוא לי יש הילוך ידני., לאישתי תיבת הילוכים אוטומטית.הייתם קונים את הרכב שוב: לא,כי אין הילוך ידני כמו שיש לי .הרכב מתאים ל: מתאים לכולם
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ניסאן ג'וק? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE