מחירון ניסאן ג'וק 2022 אסנטה טק 1.0 ליטר דור 2
מחיר ממוצע מודעות:
86,600 ₪
חוות דעת ניסאן ג'וק דור 2 שנת 2022
רכב פנאי קטן ומעוצב, ממוקם מתחת לניסאן קשקאי ומציע מנוע בנזין וגם גרסה היברידית, הוא מבוסס על רנו קפצ'ור מהדור השני. ניסאן ג'וק דור 2 נחשף ב-09/2019 והגיע לישראל ב-03/2020. מתיחת פנ ים (רענון) נחשפה ב-02/2024 והגיעה לישראל ב-06/2024
יתרונות
עיצוב, איכות חומרים, התנהגות כביש
חסרונות
מרווח מאחור, נוחות נסיעה, ביצועי מנוע
למי מתאים?
ניסאן ג'וק יתאים למי שמחפש רכב פנאי קטן ומעוצב, עם תא נוסעים איכותי והתנהגות כביש דינאמית. אם אתם מדרגים גבוה יותר את המרווח הפנימי, הנוחות והביצועים, בדקו את סקודה קאמיק או פיג'ו 2008 למשל
רמות גימור
לג'וק 2 רמות גימור, גרסת הכניסה "אסנטה טק" מאובזרת טוב וכוללת פריטים כגון בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, חיישני ומצלמת רוורס, מראה נגד סנוור, בלם יד חשמלי ועוד. רמת הגימור "N דיזיין" מוסיפה ריפוד משולב עור וחימום במושבים הקדמיים, צביעה דו-גונית ועיצוב פנים משודרג, ולגרסה ההיברידית גם חיישני חנייה קדמיים. לכל רמות הגימור מערך בטיחות מלא
מכירות
בשנת 2022 נמכרו 397 רכבי ניסאן ג'וק. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה טק 1.0 ליטר) נמכרו 205 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור אסנטה טק 1.0 ליטר נמכרו לרוכשים פרטיים. מחיר רכב חדש מרמת גימור אסנטה טק 1.0 ליטר בשנת 2022 היה 130,990 ש"ח.
יבואנים
היבואן הרשמי של ניסאן ג'וק הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה טק 1.0 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
חדשות ועדכונים
צריכת דלק
צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל
16.8 קילומטר לליטר
0.7 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
6,250 ₪ עלות דלק שנתית
250 ₪ יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-12.5 ק"מ לליטר, פער של כ-23.5% מנתוני היצרן
צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן
אגרת רישוי וביטוחים
2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,500 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קטן
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועבנזין טורבו
- הילוכיםאוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
- נפח מנוע999 סמ"ק
- כוחות סוס117
- הנעהקדמית
- גג שמשללא
- ארץ יצוראנגליה
- מקור יצרןיפן
- תאוצה ל-100 קמ"ש11.1 שניות0.7 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה8.210.417.2
- הספק מנועים117 כוח סוס3 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה72120194
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)422 ליטר67 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה85355460
- אורך4.21 מטר5 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה3.654.164.43
- בסיס גלגלים2.64 מטר8 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה2.252.562.65
- מרווח גחון184 מילימטר8 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה146176210
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.1 שניות
מהירות מירבית: 180 קמ"ש
סוג מנוע: בנזין טורבו
הספק מנוע: 117 כוחות סוס ב-5250 סל"ד
מומנט מנוע: 18.36 קג"ם ב-1750 סל"ד
נפח מנוע: 999 סמ"ק
מספר בוכנות: 3 בוכנות בשורה
מערכת עצור-סע: יש
הילוכים: אוטומטי מצמדים כפולים 7 הילוכים
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
גימור ידית הילוכים: עור
דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
חוות דעת קארזון:
מנוע ה-1.0 ליטר (117 כ"ס) מספק ביצועים טובים במתווה עירוני, אך במהירות פרברית ובדרך מהירה מורגש מחסור בולט בכוח עם תאוצות ביניים איטיות וקושי בעליות ארוכות
הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל
התיבה כפולת המצמדים פועלת באופן חלק ברוב המקרים ומורגשת בעיקר במהירות נמוכה. מצב "חיסכון" מאלחש את הביצועים באופן כזה שיוצר רכב עצל
התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
קבוצת זיהום: 9 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 8 אינץ'
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: אין
חוות דעת קארזון:
מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 422 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 925 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.21 מטר
רוחב: 1.8 מטר
גובה: 1.6 מטר
בסיס גלגלים: 2.64 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 17 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 215/60R17
מידות צמיג אחורי: 215/60R17
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: גלגל זמני
משקל עצמי: 1,285 קילוגרם
משקל העמסה: 440 קילוגרם
משקל כולל: 1,725 קילוגרם
כושר גרירה: 643 ק"ג ללא בלמים. 1,250 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 184 מילימטר
טיפולים תקופתיים: 20,000 ק"מ או 12 חודשים
חוות דעת קארזון:
לעומת הדור הראשון, הג'וק בדור השני ארוך ב-7.5 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ, גבוה ב-2.8 ס"מ, בסיס הגלגלים אר וך ב-10.6 ס"מ ותא המטען גדול ב-68 ליטר
תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן ב-68 ליטר ולמעשה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: בד
מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: ללא
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך 7 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
ח ימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: יש
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: אין
תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד
תאורה ערפל קדמית: לד
תאורה ערפל אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : יש
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
חיישני קירבה: אחורה
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני אינו מוחצן כבדור הראשון אך הוא עדיין ייחודי, בחזית סבכת ה-V של ניסאן ותאורת היום הצרה יחד עם הסבכה התחתונה יוצרים צורת X, תאורה בשלוש קומות כשהפנסים הראשים מקבלים חתימת תאורה ייחודית בצורת Y, הפרופיל דינאמי, כאשר קו הדלתות והכנפיים האחוריות עולה מעלה ונפגוש גם חצאיות ובתי גלגלים שחורים להשלמת מראה הפנאי
עיצוב הפנים משרה אווירה ספורטיבית עם חמשת פתחי המיזוג העגולים כשמעל השלישייה שבמרכז עומד זקוף מסך המולטימדיה ובהתאם לרמת הגימור שילובי הצבעים תורמים לאווירה הנאה
מנוע: מנוע ה-1.0 ליטר (117 כ"ס) מספק ביצועים טובים במתווה עירוני, אך במהירות פרברית ובדרך מהירה מורגש מחסור בולט בכוח עם תאוצות ביניים איטיות וקושי בעליות ארוכות
הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל
הילוכים: התיבה כפולת המצמדים פועלת באופן חלק ברוב המקרים ומורגשת בעיקר במהירות נמוכה. מצב "חיסכון" מאלחש את הביצועים באופן כזה שיוצר רכב עצל
התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסת ה-1.0 ליטר עמדה על כ-12.5 ק"מ לליטר, פער של כ-23.5% מנתוני היצרן
צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה טובה ובולטת לחיוב בקטגוריה
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה אך לא מצטיינת עקב עומס תפריטים במחשב הדרך ומיקום כפתורים שונים במקומות פחות אינטואטיביים
מולטימדיה: מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
התנהגות כביש: התנהגות הכביש דינאמית יחסית בזכות הגה מהיר ומדויק, תגובות שלדה טובות עם נכונות להיכנס לפניות, כאשר נוקשות המתלים מסייעת לצמצום הרכינה, אך שימו לב שאיבוד אחיזת הכביש תחת עמוס עלול להפתיע
נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית אינה מצטיינת עקב כיול נוקשה יחסית וצמיגים בעלי חתך נמוך שהתקשו לספוג שיבושים עירוניים
הנוחות הבין-עירונית סבירה, הג'וק מרגיש עסוק וקופצני על פני שיבושים ובכביש גלי
בידוד רעשים: בידוד הרעשים סביר, רעשי רוח נוכחים
מימדי הרכב: לעומת הדור הראשון, הג'וק בדור השני ארוך ב-7.5 ס"מ, רחב ב-3.5 ס"מ, גבוה ב-2.8 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-10.6 ס"מ ותא המטען גדול ב-68 ליטר
תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן ב-68 ליטר ולמעש ה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה יחסית אך המרווח מוגבל עקב הקונסולה המרכזית המוגבהת והגג הנמוך, המושב עצמו נוח ותומך
הכניסה למושב האחורי נוחה יחסית, אם כי לנמוכי קומה לא יהיה נוח להגיע אל ידיות הפתיחה הממוקמות בגובה החלון, המרווח מאחור טוב בעיקר לרגליים, מרווח הראש סביר ולשלושה מבוגרים יהיה צפוף ולא תמיד נוח עקב מושב נמוך וקצר, אך שלושה ילדים יסתדרו כאן היטב
שדה ראיה: שדה הראייה אינו מצטיין עקב קורות קדמיות ואחוריות רחבות יחסית ושמשה אחורית צרה
מערכות בטיחות מתקדמות
8/4
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- BLIS התראת רכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- חיישני חניה
- חניה אוטומטית
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 6 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי ניסאן ג'וק בשנת 2022
397 רכבי ניסאן ג'וק נמכרו בשנת 2022. מובילי המכירות הם: ג'וק אסנטה טק 1.0 ליטר (205 מכירות), ג'וק אסנטה טק צביעה דו-גונית 1.0 ליטר (149 מכירות), ג'וק אסנטה טק e-Power היברידי 1.6 ליטר (31 מכירות), ג'וק אסנטה טק צביעה דו-גונית e-Power היברידי 1.6 ליטר (12 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2022
איבוד ערך לניסאן ג'וק
ירידת הערך הממוצעת לניסאן ג'וק היא 13.9% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 33.7% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 49.3% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)
*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'
דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2022
ניסאן ג'וק במקום ה17 במספר המכירות בשנת 2022 בקטגורית SUV קטן עם 389 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על ניסאן ג'וק
הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (11 גולשים)
★★★★★
בן 61 בעל רכב מודל 2013מאי, 2024
★★★★★
בת 30 בעלת רכב מודל 2021אוקטובר, 2022
★★★★★
בת 41 בעלת רכב מודל 2015אוקטובר, 2021
בן 50 בעל רכב מודל 2015ספטמבר, 2023
★★★★★
בן 63 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2024
★★★★★
בן 75 בעל רכב מודל 2014מרץ, 2022
★★★★★
בן 52 בעל רכב מודל 2014אוקטובר, 2023
★★★★★
בעל רכב מודל 2014יולי, 2023
★★★★★
בן 56 בעל רכב מודל 2021נובמבר, 2021
★★★★★
בעל רכב מודל 2017ספטמבר, 2020
בת 62 בעלת רכב מודל 2019ינואר, 2024
★★★★★
בן 22 בעל רכב מודל 2011אוגוסט, 2022
★★★★★
בעל רכב מודל 2018יולי, 2022
בעל רכב מודל 2014מאי, 2023
בן 71 בעל רכב מודל 2016דצמבר, 2024
בעל רכב מודל 2019יולי, 2024
בעל רכב מודל 2014מרץ, 2024
בעל רכב מודל 2012אפריל, 2023
בעל רכב מודל 2016דצמבר, 2022