מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר ליפמוטור C10 חדש
מחירון:
169,900 ₪
שווי הנחות והטבות:
9,300 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
20,500 ₪
מבצעים והנחות אחרונות
summer days 2025
אוגוסט, 2025
כולל: הטבת מימון עד 200,000 ש"ח ללא ריבית והצמדה בפריסה ל36 תשלומים, או טרייד אין במחיר מחירון.ההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצע מכירות
יולי, 2025
שווי הנחות והטבות:
12,000 ₪
מבצע מכירות
מאי, 2025
שווי הנחות והטבות:
10,000 ₪
חוות דעת ליפמוטור C10 דור 1 חדש
הקרוסאובר החשמלי של ליפמוטור. ממוקם מעל דגם ה-C01 ומתחת ל-C11. ליפמוטור C10 דור 1 נחשף ב-03/2024 והגיע לישראל ב-11/2024. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-05/2025
יתרונות
אבזור, נוחות נסיעה, ביצועי מנוע
חסרונות
הנדסת אנוש, התנהגות כביש, תא מטען
למי מתאים?
עשוי להתאים עבור אלו המחפשים רכב מרווח יחסית, בעל רמת אבזור טובה לצד נוחות נסיעה מעודנת
למי פחות מתאים?
עשוי להתאים פחות לאלו המחפשים רכב בעל התנהגות כביש דינאמית, תא מטען גדול במיוחד או כזה שמציע הנדסת אנוש טובה מבחינת תפעול פשוט של הממשקים
רמות גימור
רמת הכניסה "סטייל" מגיעה מאובזרת בהחלט עם פריטים כמו ריפודי עור מלאכותי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות לנהג, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית 2 אזורים, תאורת פנייה, פנסי LED, חלון שמש פנורמי, חישוקי 18'' קלים ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר "דיזיין" מוסיפה פריטי אבזור כמו תאורת אווירה, ריפודים יוקרתיים יותר, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים עם חימום ואוורור, חישוקי 20'', גלגל הגה מחומם ועוד
מכירות
מתחילת 2025 נמכרו 597 רכבי ליפמוטור C10. מרמת גימור שנבחרה (סטייל חשמלי) נמכרו 303 רכבים
יבואנים
היבואן הרשמי של ליפמוטור C10 הוא סמל”ת. רמת הגימור סטייל חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,253 ₪
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,353 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,780 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
424 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
13.1 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
3 דקות יותר מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
3,000 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
בתנאי מבחן טווח הנסיעה המשולב עמד על כ-340 ק"מ. יש לציין שהטווח מושפע רבות ממשתנים רבים כמו טמפרטורה, שימוש במזגן ומשקל ההעמסה על הרכב
אגרת רישוי וביטוחים
2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
מפרט טכני
- קטגוריהSUV בינוני
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועחשמלי
- הילוכיםתמסורת הפחתה
- צריכת חשמל198 wh/km
- טווח חשמלי424
- כוחות סוס215
- הנעהאחורית
- גג שמשפנורמי לא נפתח
- ארץ יצורסין
- מקור יצרןסין
- תאוצה ל-100 קמ"ש7.5 שניות0.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה4.28.210.7
- הספק מנועים215 כוח סוס23 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה150238489
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)435 ליטר146 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה3675811949
- אורך4.74 מטר1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה4.444.754.87
- בסיס גלגלים2.83 מטר1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה2.552.843
- מרווח גחון180 מילימטר5 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה150185332
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 7.5 שניות
מהירות מירבית: 170 קמ"ש
מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 170 קמ"ש
טווח חשמלי: 424 ק"מ
סוג מנוע: חשמלי
הספק משולב: 215 כוחות סוס
הספק מנוע: 215 כוחות סוס
הספק מנוע חשמלי: 215 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 32.6 קג"מ
קיבולת סוללה: 69.9 קוט"ש
טעינת DC : 84 קילוואט למשך 30 דקות
טעינה AC: 6.6 קילוואט למשך 750 דקות
הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: אחורית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: יש
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
יחידת ההנעה מספקת תחושה מאוד חלקה וחזקה, עם תגובה מיידית ותאוצה שקטה בכל מצב. הרכב מעניק ביטחון בעקיפות ובהשתלבויות, ושומר על רוגע גם בנסיעות ארוכות. הוא פחות מתמקד בספורטיביות, אבל נותן תחושה של כח במידה ודוחקים בו
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 14.6 אינץ'
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אין
חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: יש
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 435 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.74 מטר
רוחב: 1.9 מטר
גובה: 1.68 מטר
בסיס גלגלים: 2.83 מטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 235/55R18
מידות צמיג אחורי: 235/55R18
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 1,980 קילוגרם
משקל העמסה: 480 קילוגרם
משקל כולל: 2,460 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,500 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 180 מילימטר
חוות דעת קארזון:
למרות שהוא מרגיש רחב ופתוח, הנפח של תא המטען נמוך ממקובל בקרב רכבי פנאי דומים, בעיקר בגלל רצפה מעט גבוהה ושפת הטענה בולטת. כמו כן, נפח רב נגזל בשל העיצוב הפנימי של האזור האחורי ותכנון הספסל האחורי, ששם דגש על מרווח ליושבים, אך בא על חשבון נפח האחסון
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: עור סינטטי
מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות
מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix, כולל התראת שכחת ילד
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: פנורמי לא נפתח
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: אין
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 10.25 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור סינטטי
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בק רת אקלים עם 2 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: יש
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : אין
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
מצלמות חניה: מצלמת רוורס
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
חוות דעת קארזון
עיצוב: ה-C10 בעל קווים מודרניים ורכים, עם מראה אלגנטי. החזית מאופיינת בפרופורציה רחבה וגריל כמעט שטוח, פנסים צרים וחתימת תאורה בולטת, שמקנים נוכחות בולטת אך לא צעקנית מידי.
הפנים ממשיך את המוטיב העיצובי, תא הנוסעים נותן תחושה מינימליסטית, פתוחה ומאווררת, בין היתר בזכות הצבעים הבהירים, החומרים הנעימים והשימוש המועט במתגים פיזיים
מנוע: יחידת ההנעה מספקת תחושה מאוד חלקה וחזקה, עם תגובה מיידית ותאוצה שקטה בכל מצב. הרכב מעניק ביטחון בעקיפות ובהשתלבויות, ושומר על רוגע גם בנסיעות ארוכות. הוא פחות מתמקד בספורטיביות, אבל נותן תחושה של כח במידה ודוחקים בו
צריכת דלק/חשמל: בתנאי מבחן טווח הנסיעה המשולב עמד על כ-340 ק"מ. יש לציין שהטווח מושפע רבות ממשתנים רבים כמו טמפרטורה, שימוש במזגן ומשקל ההעמסה על הרכב
מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות פעלו באופן יעיל וטוב
מבחני בטיחות: טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים מרשימה יחסית לקטגוריה, עם שימוש נרחב בדיפונים רכים, חומרים דמויי עור ובדים נעימים למגע. רוב המשטחים שבהם נוגעים מרגישים איכותיים ומוקפדים, במיוחד בחלקים העליונים של הדלתות והקונסולה.
רמת ההרכבה טובה מאוד, הכל מרגיש מהודק, בלי רעשים חריגים או תחושת "פלסטיקיות" זולה. עם זאת בחלקים נסתרים יותר אפשר למצוא פלסטיקים פשוטים, אך בדומה למקובל ברכבים אחרים ברמת המחיר הזו
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש עשויה להיות לא נוחה במיוחד לחלק מהנהגים. מצד אחד, יש שילוב מרשים של מסכים גדולים, עיצוב מינימליסטי ואווירה מודרנית. מצד שני, הרבה פונקציות בסיסיות ביניהן בקרת האקלים, כיוון מראות הצד או פתיחת החלונות נעשים דרך מסך המגע הראשי, כך שבמהלך נהיגה צריך להסיט את המבט ולחפש תפריטים, מה שיכול להפריע ולהסיח את הדעת.
כמות הכפתורים המינימלית ברכב יוצרת תפעול פחות אינטואיטיבי לנהג שלא רגיל לממשק כזה, ובמיוחד בהתחלה זה דורש הסתגלות. חוץ מזה, בעברית מערכת המולטימדיה עדיין לא תמיד מושלמת ויש שמדווחים שהתרגום או התפעול לא תמיד הכי נוחים
התנהגות כביש: התנהגות הכביש מוכוונת בעיקר לנוחות ולנסיעה מנהלתית. ההיגוי קל ומדויק בעיר, מה שמקל על תמרון, אבל משדר פחות תקשורת עם הנהג במהירויות גבוהות או בפניות חדות. המתלים מכוילים על הצד הרך יותר בשביל לספוג שיבושים, מה שבא על חשבון החדות הספורטיבית. בשל כך, בפניות מהירות יש נטייה קלה לרכינה, והרכב מעדיף קצב מתון ונהיגה שלווה
נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה טובה בהחלט. המתלים רכים וסופגים היטב את מרבית השיבושים ופסי ההאטה, כך שהרכב מרגיש נעים ורגוע גם על כבישים פחות איכותיים.
למרות ממדיו של הרכב, התמרון בעיר מפתיע בקלות שלו. ההגה קל, שדה הראייה טוב, ורדיוס הסיבוב קטן יחסית. כמו כן, החניה לא בעייתית, במיוחד בזכות מצלמות וחיישנים שמגיעים כסטנדרט
בידוד רעשים: תא הנוסעים שקט מאוד, עם בידוד רעשים טוב שמוסיף לתחושת הפינוק. גם בנסיעות עירוניות וגם מחוץ לעיר הנסיעה רגועה ושקטה
תא מטען: למרות שהוא מרגיש רחב ופתוח, הנפח של תא המטען נמוך ממקובל בקרב רכבי פנאי דומים, בעיקר בגלל רצפה מעט גבוהה ושפת הטענה בולטת. כמו כן, נפח רב נגזל בשל העיצוב הפנימי של האזור האחורי ותכנון הספסל האחורי, ששם דגש על מרווח ליושבים, אך בא על חשבון נפח האחסון
מושבים: המושבים הקדמיים רחבים ורכים, מציעים תמיכה טובה וכוללים אפשרויות כיוון חשמליות, כך שקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. הכניסה לפנים קלה בזכות מפתח דלתות רחב וגובה נגיש.
מאחור, המושבים מרווחים במיוחד, עם מרחב מצוין לרגליים ולראש, והרצפה הכמעט שטוחה מקנה נוחות גם לנוסע האמצעי. הכניסה לאחור מאוד נוחה גם היא בזכות פתח דלת רחב ומיקום מושבים גבוה יחסית, כך שגם ילדים ומבוגרים נכנסים ויוצאים בקלות
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
מערכות בטיחות מתקדמות
8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת רוורס
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 7 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
חוות דעת קארזון:
מערכות הבטיחות פעלו באופן יעיל וטוב
טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי ליפמוטור C10 בשנת 2025
597 רכבי ליפמוטור C10 נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: C10 סטייל חשמלי (303 מכירות), C10 דיזיין חשמלי (294 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ליפמוטור C10 2025
דגמי SUV בינוני הכי נמכרים בשנת 2025
ליפמוטור C10 במקום החמישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV בינוני עם 594 כלי רכב. במידה ופשטות תפעולית של הממשקים השונים חשובה לכם לצד תא מטען מרווח יותר, בדקו את יונדאי איוניק 5, למשל
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006