CARZONE
אזור אישי
  • ליפמוטור
  • C10
  • 2025
  • סטייל חשמלי ▾

ליפמוטור C10

20252024

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר ליפמוטור C10 חדש

מחירון:
169,900 ₪
שווי הנחות והטבות:
9,300 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
20,500 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
summer days 2025
אוגוסט, 2025
כולל: הטבת מימון עד 200,000 ש"ח ללא ריבית והצמדה בפריסה ל36 תשלומים, או טרייד אין במחיר מחירון.ההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצע מכירות
יולי, 2025
שווי הנחות והטבות:
12,000
מבצע מכירות
מאי, 2025
שווי הנחות והטבות:
10,000

חוות דעת ליפמוטור C10 דור 1 חדש

הקרוסאובר החשמלי של ליפמוטור. ממוקם מעל דגם ה-C01 ומתחת ל-C11. ליפמוטור C10 דור 1 נחשף ב-03/2024 והגיע לישראל ב-11/2024. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-05/2025

יתרונות

אבזור, נוחות נסיעה, ביצועי מנוע

חסרונות

הנדסת אנוש, התנהגות כביש, תא מטען

למי מתאים?

עשוי להתאים עבור אלו המחפשים רכב מרווח יחסית, בעל רמת אבזור טובה לצד נוחות נסיעה מעודנת

למי פחות מתאים?

עשוי להתאים פחות לאלו המחפשים רכב בעל התנהגות כביש דינאמית, תא מטען גדול במיוחד או כזה שמציע הנדסת אנוש טובה מבחינת תפעול פשוט של הממשקים

רמות גימור

רמת הכניסה "סטייל" מגיעה מאובזרת בהחלט עם פריטים כמו ריפודי עור מלאכותי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות לנהג, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית 2 אזורים, תאורת פנייה, פנסי LED, חלון שמש פנורמי, חישוקי 18'' קלים ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר "דיזיין" מוסיפה פריטי אבזור כמו תאורת אווירה, ריפודים יוקרתיים יותר, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים עם חימום ואוורור, חישוקי 20'', גלגל הגה מחומם ועוד
לחצו להשוואת רמות גימור ליפמוטור C10 2025

מכירות

מתחילת 2025 נמכרו 597 רכבי ליפמוטור C10. מרמת גימור שנבחרה (סטייל חשמלי) נמכרו 303 רכבים

יבואנים

היבואן הרשמי של ליפמוטור C10 הוא סמל”ת. רמת הגימור סטייל חשמלי נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,253
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,353
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,780
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2025-08-05 הנעה חדשה

גרסת הנעה חדשה לליפמוטור C10 2025 : מחיר החל מ-184,900 ש"ח

לפרטים >>
2024-09-25 חשיפה דגם חדש

קרוסאובר חשמלי חדש לליפמוטור: ליפמוטור C10

לפרטים >>
2024-11-25 השקה מקומית דגם חדש

LEAP C10 החדשה 2025: מחיר החל מ- 169,900 ש"ח

לפרטים >>

צריכת חשמל

צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל

424 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
13.1 קילומטר יותר מהממוצע בקטגוריה
30 דקות זמן טעינה מהירה DC
3 דקות יותר מהממוצע בקטגוריה (בעמדות ותנאים מתאימים)
3,000 ₪ עלות חשמל שנתית
לנסיעה חשמלית כוללת של 15,000 ק"מ בשנה בטעינה ביתית
בדיקת קארזון:
בתנאי מבחן טווח הנסיעה המשולב עמד על כ-340 ק"מ. יש לציין שהטווח מושפע רבות ממשתנים רבים כמו טמפרטורה, שימוש במזגן ומשקל ההעמסה על הרכב

אגרת רישוי וביטוחים

2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV בינוני
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    חשמלי
  • הילוכים
    תמסורת הפחתה
  • צריכת חשמל
    198 wh/km
  • טווח חשמלי
    424
  • כוחות סוס
    215
  • הנעה
    אחורית
  • גג שמש
    פנורמי לא נפתח
  • ארץ יצור
    סין
  • מקור יצרן
    סין
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    7.5 שניות
    0.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.28.2
    10.7
  • הספק מנועים
    215 כוח סוס
    23 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    150238
    489
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    435 ליטר
    146 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    367581
    1949
  • אורך
    4.74 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    4.444.75
    4.87
  • בסיס גלגלים
    2.83 מטר
    1 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
    2.552.84
    3
  • מרווח גחון
    180 מילימטר
    5 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    150185
    332
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 7.5 שניות
    מהירות מירבית: 170 קמ"ש
    מהירות מירבית עם מנוע חשמלי בלבד: 170 קמ"ש
    טווח חשמלי: 424 ק"מ
    סוג מנוע: חשמלי
    הספק משולב: 215 כוחות סוס
    הספק מנוע: 215 כוחות סוס
    הספק מנוע חשמלי: 215 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 32.6 קג"מ
    קיבולת סוללה: 69.9 קוט"ש
    טעינת DC : 84 קילוואט למשך 30 דקות
    טעינה AC: 6.6 קילוואט למשך 750 דקות
    הילוכים: תמסורת הפחתה עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: אחורית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    יחידת ההנעה מספקת תחושה מאוד חלקה וחזקה, עם תגובה מיידית ותאוצה שקטה בכל מצב. הרכב מעניק ביטחון בעקיפות ובהשתלבויות, ושומר על רוגע גם בנסיעות ארוכות. הוא פחות מתמקד בספורטיביות, אבל נותן תחושה של כח במידה ודוחקים בו
    קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 14.6 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 435 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.74 מטר
    רוחב: 1.9 מטר
    גובה: 1.68 מטר
    בסיס גלגלים: 2.83 מטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 18 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 235/55R18
    מידות צמיג אחורי: 235/55R18
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
    משקל עצמי: 1,980 קילוגרם
    משקל העמסה: 480 קילוגרם
    משקל כולל: 2,460 קילוגרם
    כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,500 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 180 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    למרות שהוא מרגיש רחב ופתוח, הנפח של תא המטען נמוך ממקובל בקרב רכבי פנאי דומים, בעיקר בגלל רצפה מעט גבוהה ושפת הטענה בולטת. כמו כן, נפח רב נגזל בשל העיצוב הפנימי של האזור האחורי ותכנון הספסל האחורי, ששם דגש על מרווח ליושבים, אך בא על חשבון נפח האחסון
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: עור סינטטי
    מושב נהג: כיוון חשמלי עם זכרונות
    מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix, כולל התראת שכחת ילד
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: פנורמי לא נפתח
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 10.25 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור סינטטי
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
    תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: ה-C10 בעל קווים מודרניים ורכים, עם מראה אלגנטי. החזית מאופיינת בפרופורציה רחבה וגריל כמעט שטוח, פנסים צרים וחתימת תאורה בולטת, שמקנים נוכחות בולטת אך לא צעקנית מידי. הפנים ממשיך את המוטיב העיצובי, תא הנוסעים נותן תחושה מינימליסטית, פתוחה ומאווררת, בין היתר בזכות הצבעים הבהירים, החומרים הנעימים והשימוש המועט במתגים פיזיים
    מנוע: יחידת ההנעה מספקת תחושה מאוד חלקה וחזקה, עם תגובה מיידית ותאוצה שקטה בכל מצב. הרכב מעניק ביטחון בעקיפות ובהשתלבויות, ושומר על רוגע גם בנסיעות ארוכות. הוא פחות מתמקד בספורטיביות, אבל נותן תחושה של כח במידה ודוחקים בו
    צריכת דלק/חשמל: בתנאי מבחן טווח הנסיעה המשולב עמד על כ-340 ק"מ. יש לציין שהטווח מושפע רבות ממשתנים רבים כמו טמפרטורה, שימוש במזגן ומשקל ההעמסה על הרכב
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות פעלו באופן יעיל וטוב
    מבחני בטיחות: טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים מרשימה יחסית לקטגוריה, עם שימוש נרחב בדיפונים רכים, חומרים דמויי עור ובדים נעימים למגע. רוב המשטחים שבהם נוגעים מרגישים איכותיים ומוקפדים, במיוחד בחלקים העליונים של הדלתות והקונסולה. רמת ההרכבה טובה מאוד, הכל מרגיש מהודק, בלי רעשים חריגים או תחושת "פלסטיקיות" זולה. עם זאת בחלקים נסתרים יותר אפשר למצוא פלסטיקים פשוטים, אך בדומה למקובל ברכבים אחרים ברמת המחיר הזו
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש עשויה להיות לא נוחה במיוחד לחלק מהנהגים. מצד אחד, יש שילוב מרשים של מסכים גדולים, עיצוב מינימליסטי ואווירה מודרנית. מצד שני, הרבה פונקציות בסיסיות ביניהן בקרת האקלים, כיוון מראות הצד או פתיחת החלונות נעשים דרך מסך המגע הראשי, כך שבמהלך נהיגה צריך להסיט את המבט ולחפש תפריטים, מה שיכול להפריע ולהסיח את הדעת. כמות הכפתורים המינימלית ברכב יוצרת תפעול פחות אינטואיטיבי לנהג שלא רגיל לממשק כזה, ובמיוחד בהתחלה זה דורש הסתגלות. חוץ מזה, בעברית מערכת המולטימדיה עדיין לא תמיד מושלמת ויש שמדווחים שהתרגום או התפעול לא תמיד הכי נוחים
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש מוכוונת בעיקר לנוחות ולנסיעה מנהלתית. ההיגוי קל ומדויק בעיר, מה שמקל על תמרון, אבל משדר פחות תקשורת עם הנהג במהירויות גבוהות או בפניות חדות. המתלים מכוילים על הצד הרך יותר בשביל לספוג שיבושים, מה שבא על חשבון החדות הספורטיבית. בשל כך, בפניות מהירות יש נטייה קלה לרכינה, והרכב מעדיף קצב מתון ונהיגה שלווה
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה טובה בהחלט. המתלים רכים וסופגים היטב את מרבית השיבושים ופסי ההאטה, כך שהרכב מרגיש נעים ורגוע גם על כבישים פחות איכותיים. למרות ממדיו של הרכב, התמרון בעיר מפתיע בקלות שלו. ההגה קל, שדה הראייה טוב, ורדיוס הסיבוב קטן יחסית. כמו כן, החניה לא בעייתית, במיוחד בזכות מצלמות וחיישנים שמגיעים כסטנדרט
    בידוד רעשים: תא הנוסעים שקט מאוד, עם בידוד רעשים טוב שמוסיף לתחושת הפינוק. גם בנסיעות עירוניות וגם מחוץ לעיר הנסיעה רגועה ושקטה
    תא מטען: למרות שהוא מרגיש רחב ופתוח, הנפח של תא המטען נמוך ממקובל בקרב רכבי פנאי דומים, בעיקר בגלל רצפה מעט גבוהה ושפת הטענה בולטת. כמו כן, נפח רב נגזל בשל העיצוב הפנימי של האזור האחורי ותכנון הספסל האחורי, ששם דגש על מרווח ליושבים, אך בא על חשבון נפח האחסון
    מושבים: המושבים הקדמיים רחבים ורכים, מציעים תמיכה טובה וכוללים אפשרויות כיוון חשמליות, כך שקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. הכניסה לפנים קלה בזכות מפתח דלתות רחב וגובה נגיש. מאחור, המושבים מרווחים במיוחד, עם מרחב מצוין לרגליים ולראש, והרצפה הכמעט שטוחה מקנה נוחות גם לנוסע האמצעי. הכניסה לאחור מאוד נוחה גם היא בזכות פתח דלת רחב ומיקום מושבים גבוה יחסית, כך שגם ילדים ומבוגרים נכנסים ויוצאים בקלות
    שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות פעלו באופן יעיל וטוב טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2024)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי ליפמוטור C10 בשנת 2025

597 רכבי ליפמוטור C10 נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: C10 סטייל חשמלי (303 מכירות), C10 דיזיין חשמלי (294 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ליפמוטור C10 2025

דגמי SUV בינוני הכי נמכרים בשנת 2025

ליפמוטור C10 במקום החמישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV בינוני עם 594 כלי רכב. במידה ופשטות תפעולית של הממשקים השונים חשובה לכם לצד תא מטען מרווח יותר, בדקו את יונדאי איוניק 5, למשל

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

יש לכם ליפמוטור C10? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE