CARZONE
אזור אישי
  • ניסאן
  • ג'וק
  • 2025
  • אסנטה טק היברידי 1.6 ליטר ▾

ניסאן ג'וק 2025

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר ניסאן ג'וק חדש

מחירון:
160,990 ₪
שווי הנחות והטבות:
9,900 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
14,400 ₪

מבצעים והנחות אחרונות

לחצו לעדכן מבצע חסר
ימי מכירות ניסאן
ספטמבר, 2025
שווי הנחות והטבות:
12,500
כולל: הנחת מזומן או הטבת מימון בסך 100,000 ש"ח בריבית 3.9% צמוד מדד ב36 תשלומים. או הטבת מימון בסך 100,000 ש"ח בריבית פריים ב36 תשלומים. או הטבת מימון ללא ריבית עד 20,000 ש"ח. בנוסף טרייד אין עתידי במחיר מחירון בכפוף לתקנון.. ההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצע לחברי חבר
אוגוסט, 2025
שווי הנחות והטבות:
9,000
כולל: הרחבת אחריות ל5 שנים מערכת התרעה שטח במתנה, מערכת הגנה, מרימי חלונות
FREESBE SALE
מאי, 2025
שווי הנחות והטבות:
12,500
כולל: חבילת אבזור מתנה + מימון עד 100 אלף ש"ח בריבית של 3.9% צמודת מדד בפריסה של עד 42 תשלומים.. ההנחה כוללת את שווי הטבות
מבצעים קודמים ▾

חוות דעת ניסאן ג'וק דור 2 מתיחת פנים חדש

רכב פנאי קטן ומעוצב, ממוקם מתחת לניסאן קשקאי ומציע מנוע בנזין וגם גרסה היברידית, הוא מבוסס על רנו קפצ'ור מהדור השני. מתיחת הפנים הציגה שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים (כמו למשל מערכת מולטימדיה ולוח מחוונים בגודל 12.3'' כל אחד) לצד מגוון צבעים חדשים. ניסאן ג'וק דור 2 נחשף ב-09/2019 והגיע לישראל ב-03/2020. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-02/2024 והגיעה לישראל ב-06/2024

יתרונות

עיצוב, איכות חומרים, התנהגות כביש

חסרונות

מרווח מאחור, נוחות נסיעה, ביצועי מנוע

למי מתאים?

ניסאן ג'וק יתאים למי שמחפש רכב פנאי קטן ומעוצב, עם תא נוסעים איכותי והתנהגות כביש דינאמית. אם אתם מדרגים גבוה יותר את המרווח הפנימי, הנוחות והביצועים, בדקו את סקודה קאמיק או פיג'ו 2008 למשל

רמות גימור

לג'וק 2 רמות גימור, גרסת הכניסה "אסנטה טק" מאובזרת טוב וכוללת פריטים כגון בקרת אקלים, מולטימדיה ולוח מחוונים בגודל 12.3'' כל אחד, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, פנסי LED, ריפודי מושבים עם בד ועור סינטטי, בורר מצבי נהיגה, משטח טעינה אלחוטי, חיישני גשם ותאורה, מצלמת רוורס, מראה נגד סנוור, בלם יד חשמלי ועוד. רמת הגימור "אסנטה TT" מוסיפה צביעה דו-גוונית וחישוקי 19''
לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2025

מכירות

בשנת 2025 נמכרו 2,449 רכבי ניסאן ג'וק. מרמת גימור שנבחרה (אסנטה טק היברידי 1.6 ליטר) נמכרו 2,222 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור אסנטה טק היברידי 1.6 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג)

יבואנים

היבואן הרשמי של ניסאן ג'וק הוא פריסבי. רמת הגימור אסנטה טק היברידי 1.6 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

השוואת עלויות מימון

הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,098
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,362
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,594
*המידע מבוסס הערכות וסימולציות שונות, ואינם הצעה קונקרטית ולא מכילים את התנאים וההגבלות במסלולים השונים. אין לראות בנתונים המלצה או יעוץ לבחירה במסלולים אלו או אחרים

חדשות ועדכונים

2024-06-03 השקה מקומית מתיחת פנים

ניסאן ג'וק המעודכנת 2024: מחיר החל מ- 144,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

21.4 קילומטר לליטר
3.9 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
4,907 ₪ עלות דלק שנתית
1,093פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
4,100 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    SUV קטן
  • צורה
    קרוסאובר
  • מספר דלתות
    5
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי פלנטרי
  • נפח מנוע
    1,598 סמ"ק
  • כוחות סוס
    143
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    אנגליה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    10.1 שניות
    0.3 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה
    8.210.4
    17.2
  • הספק מנועים
    143 כוח סוס
    23 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה
    72120
    194
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    354 ליטר
    1 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    85355
    460
  • אורך
    4.21 מטר
    5 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.654.16
    4.43
  • בסיס גלגלים
    2.64 מטר
    8 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    2.252.56
    2.65
  • מרווח גחון
    184 מילימטר
    8 מילמטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    146176
    210
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 10.1 שניות
    מהירות מירבית: 166 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    הספק משולב: 143 כוחות סוס
    הספק מנוע: 94 כוחות סוס ב-5600 סל"ד
    מומנט מנוע: 15.1 קג"ם ב-3600 סל"ד
    הספק מנוע חשמלי: 49 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 20.9 קג"מ
    נפח מנוע: 1,598 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: אין
    מספר מנועים חשמליים: 1
    קיבולת סוללה: 1.25 קוט"ש
    מתח סוללה: 249 ולט
    הילוכים: אוטומטי פלנטרי עם תפעול אלקטרוני
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
    קבוצת זיהום: 4 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
    מסך נוסע ליד נהג: אין
    מסך במושבים אחורים: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
    חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: יש
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 354 ליטר
    נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 734 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.21 מטר
    רוחב: 1.8 מטר
    גובה: 1.59 מטר
    בסיס גלגלים: 2.64 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.3 מטר
    נפח מיכל דלק: 46 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 17 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 215/60R17
    מידות צמיג אחורי: 215/60R17
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,405 קילוגרם
    משקל העמסה: 405 קילוגרם
    משקל כולל: 1,810 קילוגרם
    כושר גרירה: 500 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 184 מילימטר
    טיפולים תקופתיים: 30,000 ק"מ או 12 חודשים
    חוות דעת קארזון:
    תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן יותר ולמעשה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: משולב עור-בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 5
    נעילה מרכזית: מפתח חכם
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: יש
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים
    יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
    תאורה קדמית: לד, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: לד
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה וקדימה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני אינו מוחצן כבדור הראשון אך הוא עדיין ייחודי, בחזית סבכת ה-V של ניסאן ותאורת היום הצרה יחד עם הסבכה התחתונה יוצרים צורת X, תאורה בשלוש קומות כשהפנסים הראשים מקבלים חתימת תאורה ייחודית בצורת Y, הפרופיל דינאמי, כאשר קו הדלתות והכנפיים האחוריות עולה מעלה ונפגוש גם חצאיות ובתי גלגלים שחורים להשלמת מראה הפנאי עיצוב הפנים משרה אווירה ספורטיבית עם חמשת פתחי המיזוג העגולים כשמעל השלישייה שבמרכז עומד זקוף מסך המולטימדיה ובהתאם לרמת הגימור שילובי הצבעים תורמים לאווירה הנאה
    מנוע: הגרסה ההיברידית 1.6 ליטר (143 כ"ס) מרגישה זריזה יותר בזכות זמינות הכוח מהמנוע החשמלי, מאידך כאשר הטעינה בסוללה נגמרת, בזמן עליה ארוכה למשל, הג'וק מרגיש עצל
    הילוכים: התיבה האוטומטית החכמה בגרסה ההיברידית (4 הילוכים למנוע הבנזין ו-2 הילוכים למנוע החשמלי) פועלת בצורה טובה ושומרת זמינות כוחו של המנוע. ישנה אפשרות לנהיגה קצרה בכוח החשמל בלבד ואפשרות להגביר את הבלימה הריגנרטיבית המאטה את הרכב
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן בגרסה ההיברידית 1.6 ליטר עמדה על כ-14.5 ק"מ לליטר, פער של כ-26% מנתוני היצרן
    מערכות בטיחות: מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה טובה ובולטת לחיוב בקטגוריה
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה אך לא מצטיינת עקב עומס תפריטים במחשב הדרך ומיקום כפתורים שונים במקומות פחות אינטואטיביים
    מולטימדיה: מערכת המולטימדיה מגיבה באיטיות
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש דינאמית יחסית בזכות הגה מהיר ומדויק, תגובות שלדה טובות עם נכונות להיכנס לפניות, כאשר נוקשות המתלים מסייעת לצמצום הרכינה, אך שימו לב שאיבוד אחיזת הכביש תחת עמוס עלול להפתיע
    נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית אינה מצטיינת עקב כיול נוקשה יחסית וצמיגים בעלי חתך נמוך שהתקשו לספוג שיבושים עירוניים הנוחות הבין-עירונית סבירה, הג'וק מרגיש עסוק וקופצני על פני שיבושים ובכביש גלי
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים סביר, רעשי רוח נוכחים
    מימדי הרכב: תא המטען שימושי, עם סף העמסה נמוך יחסית אך מפתח צר מעט, מדף חלוקת גובה לרצפה ושני וויי תלייה. תא המטען בגרסה ההיברידית קטן יותר ולמעשה מוותר על נפח האחסון מתחת למדף חלוקת הרצפה
    מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה יחסית אך המרווח מוגבל עקב הקונסולה המרכזית המוגבהת והגג הנמוך, המושב עצמו נוח ותומך הכניסה למושב האחורי נוחה יחסית, אם כי לנמוכי קומה לא יהיה נוח להגיע אל ידיות הפתיחה הממוקמות בגובה החלון, המרווח מאחור טוב בעיקר לרגליים, מרווח הראש סביר ולשלושה מבוגרים יהיה צפוף ולא תמיד נוח עקב מושב נמוך וקצר, אך שלושה ילדים יסתדרו כאן היטב
    שדה ראיה: שדה הראייה אינו מצטיין עקב קורות קדמיות ואחוריות רחבות יחסית ושמשה אחורית צרה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/1
רמת איבזור בטיחות
6
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 6 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    מערכות הבטיחות שנבחנו פעלו כמצופה, שימו לב שבקרת הסטייה מנתיב מתריעה בצליל ורטט עם בלימה קלה, אך אינה שולטת בהיגוי להחזרה לנתיב הנסיעה
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מכירות רכבי ניסאן ג'וק בשנת 2025

2,449 רכבי ניסאן ג'וק נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: ג'וק אסנטה טק היברידי 1.6 ליטר (2,222 מכירות), ג'וק אסנטה טק צביעה דו-גונית היברידי 1.6 ליטר (135 מכירות), ג'וק אסנטה טק 1.0 ליטר (80 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור ניסאן ג'וק 2025

איבוד ערך לניסאן ג'וק

ירידת הערך הממוצעת לניסאן ג'וק היא 13.9% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 33.7% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 49.3% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

דגמי SUV קטן הכי נמכרים בשנת 2025

ניסאן ג'וק במקום השישי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV קטן עם 2449 כלי רכב

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על ניסאן ג'וק

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (11 גולשים)

בן 61 בעל רכב מודל 2013מאי, 2024
יתרונות: אמין, נוחות ישיבה ונהיגה ,גבוהה יחסית. טיפולים רגילים,האצה ביציאה ממצב עמידה מעולה,ניראות שובבה,מעולה לנהיגת יחיד ,זוג נוח מאוד בנהיגה מחוץ לעיר,מזגן מצוין,חסרונות: צריכת דלק מעט גבוהה, חוסר בכח בעליותבעיות שהיו לכם ברכב: מטפל במוסך מורשה ,באופן קבוע ומסודר .למעט טיפולים שגרתיים לא נידרש משהו מיוחד. היום אחרי 150 אלף החלפתי פלגים אירדיום.נקדות לשיפור ברכב: צפוף מאחורה ואחסון קטן ולכן מתאים לזוג או יחידהייתם קונים את הרכב שוב: ראיתי את הדגם החדש נראה נהדר.אם המחיר באותה קטגוריה יהיה נמוך מהממוצע בהחלט.הרכב מתאים ל: נהג יחיד עד שתיים .בפועל נוהגים בו מבוגרים
בת 30 בעלת רכב מודל 2021אוקטובר, 2022
יתרונות: נח, גבוהה, ללא תקלות, שרות לקוחות של ניסאן טובחסרונות: הוא לא הייבריד ! גם במוד eco הצריכת דלקת דיי גבוהה, לא מתאים למי שנוסע הרבה ומחוץ לעיר/ פקקים.בעיות שהיו לכם ברכב: מעולה , ללא תקלותנקדות לשיפור ברכב: הייתי מוסיפה בקרת שיוט אדפטיביט, והיברידיותהייתם קונים את הרכב שוב: לא - בגלל אותן הערות שהייתי מוסיפה בוהרכב מתאים ל: אדם שלא נוסע הרבה/ מחוץ לעיר.
בת 41 בעלת רכב מודל 2015אוקטובר, 2021
יתרונות: נוח, אמין ומעוצב, מתאים מאוד לעיר וגם לנסיעות קצרות וארוכותחסרונות: יכולת האצה וכוח בעליות ממושכות, כמו למשל בדרך לירושליםבעיות שהיו לכם ברכב: שירות מהיר ומקצועי במוסך הרשמינקדות לשיפור ברכב: יכולת האצההייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: במיוחד לעירוניים, לנהגים יחידים ולכל מי שלא צריך להסיע מבוגרים מאחור ברמה היומיומית
בן 50 בעל רכב מודל 2015ספטמבר, 2023
יתרונות: נוחות נסיעה, רכב גבוה שעולה מדרכות בלי בעיה, אמין, מאובזר יחסית ומהיר במצב ספורט.חסרונות: לא מצאתי בשיא הרצינות. אחלה רכבבעיות שהיו לכם ברכב: לא היו בעיותנקדות לשיפור ברכב: אולי קצת כחהייתם קונים את הרכב שוב: אולי.לא שוללהרכב מתאים ל: משפחות כרכב שני ולצעירים
בן 63 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2024
יתרונות: תיבת הילוכים ידנית רכב כייפיחסרונות: הילוך ידני מקנה היתרון שליטה במיוחד בעלויות .בעיות שהיו לכם ברכב: איןנקדות לשיפור ברכב: משאיר אותו כמו שהוא לי יש הילוך ידני., לאישתי תיבת הילוכים אוטומטית.הייתם קונים את הרכב שוב: לא,כי אין הילוך ידני כמו שיש לי .הרכב מתאים ל: מתאים לכולם
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם ניסאן ג'וק? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE