CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • קורולה
  • 2015
  • סאן 1.6 ליטר ▾

טויוטה קורולה 2015

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה קורולה 4 דלתות 2015 סאן 1.6 ליטר דור 11

מחיר ממוצע מודעות:
42,300 ₪

חוות דעת טויוטה קורולה 4 דלתות דור 11 שנת 2015

דור 11 למשפחתית הקומפקטית. הקורולה בדור זה הושקה בישראל באמצע שנת 2013, כאשר ישנו בידול בין גרסאות הסדאן ובין סטיישן והאצ'בק, להן ייעוד שונה ומיתוג שונה (אוריס; מסוקרת בנפרד). קורולה מדור אחד-עשר נשענת על רצפה המשותפת לקודמתה (New MC) אולם בסיס הגלגלים הוגדל משמעותית, נוספה מערכת הנעה משודרגת ומערכת מולטימדיה מקורית. מאמצע שנת 2016 נוספו לראשונה מערכות בטיחות מתקדמות.. שינויים בעיצוב, שיפור באיכות תא הנוסעים, הוספת חבילת אבזור בטיחות מתקדם כציוד תקני. טויוטה קורולה דור 11 נחשף ב-06/2013 והגיע לישראל ב-07/2013. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-03/2016 והגיעה לישראל ב-07/2016

יתרונות

מרחב פנים, מערכות בטיחות, נוחות נסיעה

חסרונות

עידון, מערכת הנעה מחוספסת, אופי שבלוני ובנאלי

למי מתאים?

טויוטה קורולה תוכננה כדי להתאים לקהל רחב. קורולה היא אמצעי שינוע יעיל ופשוט. הפשטות התכנונית ואיכות הייצור השאירו אותה משפחתיות פחות מורכבות, שאינה יקרה לתחזוקה. עם זאת, מחירי שוק גבוהים יחסית מערערים על כדאיות הקנייה שלה.

למי פחות מתאים?

טויוטה קורולה לא מתאימה למי שמחפש מכונית ספורטיבית או דינאמית. היא גם לא מתאימה למי שזקוק לרכב עם תא מטען גדול במיוחד

רמות גימור

קורולה הוצעה בשתי רמות גימור עיקריות, 'סאן' רמת הגימור בסיסית ו'GLI' רמת הגימור המאובזרת יותר. בהבדלים נמנים חישוקים קלים, פנסי ערפל, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, קיפול חשמלי למראות ובקרת שיוט. את שני האחרונים אפשר היה להוסיף גם ל'סאן' בתשלום נפרד. בדגם המחודש מערכת מולטימדיה משופרת, עם מסך גדול יותר מאשר בדגמים הקודמים ("7, לעומת "6.1) כמו כן נוספו לה מערכות בטיחות מתקדמות.
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה קורולה 2015

מכירות

בשנת 2015 נמכרו 12,097 רכבי טויוטה קורולה. מרמת גימור שנבחרה (סאן 1.6 ליטר) נמכרו 7,484 רכבים. מחיר רכב חדש מרמת גימור סאן 1.6 ליטר בשנת 2015 היה 127,990 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה קורולה הוא יוניון מוטורס. רמת הגימור סאן 1.6 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-08-02 רמת גימור חדשה

רמת גימור חדשה לטויוטה קורולה

לפרטים >>
2024-10-07 השקה מקומית מתיחת פנים

טויוטה קורולה סטיישן 2024 : מחיר החל מ- 179,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

14.5 קילומטר לליטר
3.9 ק"מ פחות מהממוצע בקטגוריה
7,241 ₪ עלות דלק שנתית
1,534יותר יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק של קורולה בתנאי מבחן נעה, באופן עקבי, סביב 11 ק"מ לליטר. הגרסה הידנית לא חסכונית בהרבה (12 ק"מ לליטר).

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
3,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    משפחתית
  • צורה
    סדאן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,598 סמ"ק
  • כוחות סוס
    132
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    טורקיה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11.1 שניות
    2.7 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.88.4
    11
  • הספק מנועים
    132 כוח סוס
    53 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    116185
    435
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    452 ליטר
    34 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    228418
    596
  • אורך
    4.62 מטר
    9 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.244.53
    4.93
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.472.7
    2.92
  • מרווח גחון
    125 מילימטר
    11 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    122136
    188
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11.1 שניות
    מהירות מירבית: 190 קמ"ש
    סוג מנוע: בנזין אטמוספרי
    הספק מנוע: 132 כוחות סוס ב-6400 סל"ד
    מומנט מנוע: 16.32 קג"ם ב-4400 סל"ד
    נפח מנוע: 1,598 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: אין
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: אין
    גימור ידית הילוכים: עור
    בקרת שיגור: אין
    חוות דעת קארזון:
    קורולה הוצעה עם מנוע אחד ועם בחירה בין תיבת הילוכים אוטומטית לידנית. למנוע תכנון קלאסי ויחסית מתקדם לסוגו. מנוע בנזין, אטמוספרי, בנפח 1.6 ליטר. למנוע תחום עבודה יעיל, צר וגבוה יחסית. עם זאת, השילוב בין תיבה רציפה ובידוד רעשים לקוי הופכים נהיגה מאומצת לפחות נעימה. בדגם המחודש אין שינוי מהבחינה הזאת
    קבוצת זיהום: 14 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 6.1 אינץ'
    מסך נוסע ליד נהג: אין
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    מערכת המולטימדיה איננה הצד החזק של הקורולה. מערכת איטית ולא אינטואיטיבית, עם אפשרות שיקוף שאיננה זמינה כיום בשל התאמתה למכשירי סמסונג גלקאסי S3 הישנים. בדגם המחודש המערכת טובה עוד פחות. הלחצנים הפיזיים הוחלפו בלחצני מגע והממשק לא נוח לשימוש
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 452 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.62 מטר
    רוחב: 1.78 מטר
    גובה: 1.47 מטר
    בסיס גלגלים: 2.7 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.4 מטר
    נפח מיכל דלק: 50 ליטר
    סוג ג'אנטים: פלדה
    גודל ג'אנט: 15 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 195/65R15
    מידות צמיג אחורי: 195/65R15
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,290 קילוגרם
    משקל העמסה: 480 קילוגרם
    משקל כולל: 1,770 קילוגרם
    כושר גרירה: 450 ק"ג ללא בלמים. 1,300 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 125 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    לקורולה מרכב באורך (כ-460 ס"מ) ובגובה (כ-145 ס"מ) כמקובל, בעוד שרוחב המרכב (177.5 ס"מ) צר מהמקובל. בסיס הגלגלים, 270 ס"מ, נחשב ארוך ביחס למקובל בקטגוריה באותן שנים.
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 4
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: אין
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי
    קיפול חשמלי למראות צד: אין
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: רגיל
    יציאות מזגן במושב אחורי: אין
    יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה רגיל
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אחורה
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: קורולה מכובדת למראה, לפני ואחרי מתיחת הפנים החרטום קיבל פגוש אגרסיבי יותר, כונסי אוויר שונים ויחידות תאורה מחודדות, ונראה צעיר וספורטיבי יותר. מאחור נמצא יחידות תאורה שונות, ויחד עם נגיעות הכרום, מאחור ובידיות הדלתות, הקורולה מצליחה להראות יוקרתית יותר.
    מנוע: קורולה הוצעה עם מנוע אחד ועם בחירה בין תיבת הילוכים אוטומטית לידנית. למנוע תכנון קלאסי ויחסית מתקדם לסוגו. מנוע בנזין, אטמוספרי, בנפח 1.6 ליטר. למנוע תחום עבודה יעיל, צר וגבוה יחסית. עם זאת, השילוב בין תיבה רציפה ובידוד רעשים לקוי הופכים נהיגה מאומצת לפחות נעימה. בדגם המחודש אין שינוי מהבחינה הזאת
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק של קורולה בתנאי מבחן נעה, באופן עקבי, סביב 11 ק"מ לליטר. הגרסה הידנית לא חסכונית בהרבה (12 ק"מ לליטר).
    מערכות בטיחות: לקורולה דירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופיים (2013). מאמצע 2016 מוצעת קורולה, בדגם המחודש עם מערכות בטיחות מתקמדות באופן תקני. הן כוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי
    איכות חומרים והרכבה: בשילוב חומרים וקווים חדשים בחלק העליון של סביבת הנהג, כולל משטחים רכים עם תפרים והחלפת פתחי האוורור הצידיים בכאלה עגולים, נוצרת כאן אווירה נעימה בהרבה
    הנדסת אנוש: בתחילת התנועה התחושה היא שההגה המעט מלאכותי גם קל מדי, אבל בפניות הוא מקבל משקל נכון יותר והתגובות להפנייתו נאותות
    מולטימדיה: מערכת המולטימדיה איננה הצד החזק של הקורולה. מערכת איטית ולא אינטואיטיבית, עם אפשרות שיקוף שאיננה זמינה כיום בשל התאמתה למכשירי סמסונג גלקאסי S3 הישנים. בדגם המחודש המערכת טובה עוד פחות. הלחצנים הפיזיים הוחלפו בלחצני מגע והממשק לא נוח לשימוש
    התנהגות כביש: היכולת הדינמית של הקורולה מפתיעה לטובה. מצד שני, לא מדובר ביכולת דינמית ספורטיבית באמת, בוודאי לא עם היגוי חסר תחושה, בלמים חלשים
    נוחות נסיעה ותמרון: נוחות הנסיעה בקורולה נותרה טובה למדי. אך על רצף שיבושים המתלים לפעמים "מרימים ידיים". בידוד רעשי המתלים שופר, אך עדיין נשמעים לפעמים רעשי מתלים, וגם בידוד רעשי הכביש עדיין לא מושלם. ועדיין - בסך הכל הנסיעה בקורולה שקטה ונעימה.
    בידוד רעשים: בידוד רעשי המתלים שופר, אך עדיין נשמעים לפעמים רעשי מתלים, וגם בידוד רעשי הכביש עדיין לא מושלם
    מימדי הרכב: לקורולה מרכב באורך (כ-460 ס"מ) ובגובה (כ-145 ס"מ) כמקובל, בעוד שרוחב המרכב (177.5 ס"מ) צר מהמקובל. בסיס הגלגלים, 270 ס"מ, נחשב ארוך ביחס למקובל בקטגוריה באותן שנים.
    מושבים: סביבת הנהג בקורולה יעילה, עם יתרון בולט במרחב נדיב, לצד נוחות. איכות החומרים איננה הגבוהה ביותר, אך איכות ההרכבה טובה. בדגם המחודש איכות חומרים משופרת, לצד מופע משופר ונעים יותר לעין (כולל אפשרות לריפודים ודיפונים בגוון בהיר). היתרון הגדול של הקורולה הוא במושב האחורי המרווח שלה. המושב גדול יחסית, יש בו מרחב לברכיים ואפשרות המקלה על חיבור שלושה מושבי בטיחות במידת הצורך. הרצפה השטוחה נוחה לשלושה נוסעים בוגרים. חיסרון במושב האחורי יהיה היעדר פתחי אוורור.
    אמינות ובעיות ידועות: לטויוטה תדמית טובה בשוק בכל הקשור לאמינות ועמידות. עם זאת, גם לקורולה מגרעות משלה, משאבת מים בעלת אורך חיים קצר יחסית, שרשרת תזמון תדרוש החלפה אחרי כ-150,000 ק"מ. בנוסף, יש לקחת בחשבון אורך חיים מוגבל למפעילי גלי הזיזים, המתקצר עם העלייה בקילומטראז' ועם חוסר הקפדה על ביצוע טיפולים. לתיבה הרציפה אין בעיות מיוחדות. עם זאת, היעדר הוראה רשמית להחלפת נוזל התיבה תוביל בסופו של דבר לצורך בשיפוץ בסביבות 200,000 ק"מ.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/0
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי סטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • סיוע במעבר נתיב
  • היגוי במצבי חירום
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • מערכת ראיית לילה
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    לקורולה דירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופיים (2013). מאמצע 2016 מוצעת קורולה, בדגם המחודש עם מערכות בטיחות מתקמדות באופן תקני. הן כוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2013)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי טויוטה קורולה בשנת 2015

12,097 רכבי טויוטה קורולה נמכרו בשנת 2015. מובילי המכירות הם: קורולה 4 דלתות סאן 1.6 ליטר (7,484 מכירות), קורולה 4 דלתות GLI 1.6 ליטר (4,581 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה קורולה 2015

איבוד ערך לטויוטה קורולה

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה קורולה היא 14.5% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.8% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 42.8% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה קורולה

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה קורולה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים. 5 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

לטויוטה תדמית טובה בשוק בכל הקשור לאמינות ועמידות. עם זאת, גם לקורולה מגרעות משלה, משאבת מים בעלת אורך חיים קצר יחסית, שרשרת תזמון תדרוש החלפה אחרי כ-150,000 ק"מ. בנוסף, יש לקחת בחשבון אורך חיים מוגבל למפעילי גלי הזיזים, המתקצר עם העלייה בקילומטראז' ועם חוסר הקפדה על ביצוע טיפולים. לתיבה הרציפה אין בעיות מיוחדות. עם זאת, היעדר הוראה רשמית להחלפת נוזל התיבה תוביל בסופו של דבר לצורך בשיפוץ בסביבות 200,000 ק"מ.
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי משפחתית הכי נמכרים בשנת 2015

טויוטה קורולה הוא המודל הכי נמכר בקטגורית משפחתית בשנת 2015 עם 10931 מכירות

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה קורולה

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (31 גולשים)

בן 60 בעל רכב מודל 2007יוני, 2022
יתרונות: אמינות, אמינות, אמינות, קניתי את הרכב יד שניה מפרטי כשהיה בן 3 ושמור היטב, עם 30000 ק"מ, הרכב אצלי מ2010 ועד היום 2022 לא החלפתי שום חלק, עובר טסט בהחלקה, הסוד טיפולים בזמן כל שנה לפי הספר!, רכב אמין, מזגן קרח ,הגה כוח, בלמים כוח. יש שני דגמים לקורוה הזו GLI שזה הרכב שלי וזה הדגם המפואר, מזגן הפעלה אלקטרונית. מחשבים 2, הדגם הפשוט ונחות קצת בגימור הוא דגם Gl , יש טעות בהספק המנוע, ההספק הוא 110 כ"ס הרכב עף כמו טיל עם קיק דאון מטורף (עם 2 נוסעים) גם במשקל הרכב יש לכם טעות וכן בגרירה זה לא אפס. חחח.חסרונות: רדיו מקורי (עם CD) הפתרון מתאם בלוטוף לסלולרי ליוטוב, ספוטיפי, וויז. פנסים ראשי פלסטיק שמתבלה עם השנים, טיפול בליטוש בפחחיה והברקה יוצא כמו חדש 150 ש"ח.בעיות שהיו לכם ברכב: אפס בעיות, אמינה ביותר, יפאני מקורי פנסים פלסטיק מחייב ליטוש, צמיגים מומלץ מישלן, שרות מוסך רשמי טחוטס נס ציונה, היה פעם טוב היום עם הנהלה חדשה, מנסים לדחוף לך החלפת חלקים בטענה לבטיחות טענה שנבדקה בטסט השנתי ולא היה שום צורך בהחלפת החלקים.נקדות לשיפור ברכב: חלונות יותר כהים, אבל אפשר להדביק שקף בגרושים.הייתם קונים את הרכב שוב: בטח, אין על הקורולות בפרט היפאניות.הרכב מתאים ל: מתאים לזוג צעיר, ולצעירים בתחילת הדרך, תא מטען ענק, יש גלגל ספר ומגבה, ממליץ על החזקת פאסט לתיקון תקרים ומשאבת ניפוח,, אפשרי גם למבוגרים שרוצים לנהוג בכיף ובזול בלי לקרוע את הכיס. אגב הדרוג של 5 מתוך 5
בן 20 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2023
יתרונות: אמין מדי לא מת בחיים, מראות מתקפלות חשמלית, ישיבה נוחה נמוכה למי שאוהב ותא מטען ענק., אפשר לשים גאנט 16 של שנת 2016 או 2020 מתאים פרפקט מאשרים בטסט., רמקולים בסיסיים, מולטימדיה, ותאורה לבנה משפרים את החוויה באוטו משמעותית.חסרונות: טיפה חלש אין טורבו, אבל זה הסיבה לאמינות ומתאים למי שמחפש אמינות., בארץ לא מייבאים אותו עם תוספות מי יודע מה., אין סאן רוף, אין פנסי ערפל(אפשר להוסיף בקלות) ואין צבע לפלסטיקה מלבד שחור., גאנטים 15נקדות לשיפור ברכב: כוחהייתם קונים את הרכב שוב: היבואן בארץ מייבא על פי תקן אירופאי ומשעמם, הייתי מעדיף משהו יותר מפנקהרכב מתאים ל: גם לצעירים גם למשפחות
בן 50 בעל רכב מודל 2017אוקטובר, 2021
יתרונות: אמין יחסיתחסרונות: הגיר רועש מאוד ,הדגם ההיברידי חלש - בסה"כ 99 כ"ס , מתלים קצרים - ברמה של עגלת-סופר. מסך טאצ' למולטימדיה לא מתאים לטמפרטורות גבוהות כמו בקיץ בארץ. מיכל דלק מיניאטורי - צריך לתדלק כל יומיים. תוצאות אמת של צריכת הדלק לדגם ההיברידי רחוקות מנתוני היצרן. תנוחת ישיבה לנהג לא נוחה - נמוכה מאוד ומזמינה כאבי ברכיים. מזגן רק מקדימה - למי שיושב במושב האחורי המיזוג לא מגיע.בעיות שהיו לכם ברכב: היתה תקלה במזגן -צינור שנשבר - היה מאוד יקר לתקן., תקלה במסך מולטימדיה - הטאצ' לא עובד בטמפרטורת סביבה גבוהה. הוחלף בחדש , אבל הבעיה חזרה גם בחדש ....נקדות לשיפור ברכב: רעש גיר חזק, מנוע בהספק חלש מאוד ביחס למשקל הרכב, מתלים קצרים - מרגישים כל במפר וכל בור בכביש. מזגן חלש ורק באיזור הנהג והנוסע - לנוסעים מאחור לא מגיע האויר הממוזג - אין מזגן מפוצל ליושבים מאחור.הייתם קונים את הרכב שוב: ממש לא. רכב יקר עם תמורה נמוכה לכסף - יש אלטרנטיבות טובות בהרבה בשוק, טויוטה באופן כללי מקבלת בשוק הישראלי הערכה עודפת - משלמים הרבה כסף על מותג, כשהתמורה בינונית מינוס.הרכב מתאים ל: למי שגר במקום שאין בו עליות, לא מצפה לביצועים מהרכב ולא חשובה לו הנאה ולא נוחות בזמן הנהיגה.
בן 68 בעל רכב מודל 2019יוני, 2024
יתרונות: האסייט 5 דלתות שאינו נמכר יותר בארץ הוא סופר נאה ואמין. אחת המכוניות היפות בקטגוריה . חסכונית מאד , התנהגות כביש מעולה .שירות מאד יעיל ויחסית לא יקר . מאד מבוקשת . גימור הרכב ברמה גבוהה . הרכב רחב ונעים לשהות בו.חסרונות: המחיר שקפץ ממאה שלושים ושמונה אלף לגבול ה- 180 אלף . נאקסייט כבר לא מגיע לישראל מזה שנתיים ומככב בארה"ב בגימור ספורט .בעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: פתיחת חרום עם מפתח בדלת האחורית ( בדגם אקסייט).הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות בוודאי, צעירים ומבוגרים כאחד , חיסכון בדלק מאד משמעותי ושמירת ערך יחסית .
בן 72 בעל רכב מודל 2020ינואר, 2022
יתרונות: אמינות. אצלי צריכת דלק ממוצע לשנתיים 21 ק"מ לליטר. , המערכות לשמירת מרחק ונתיב מעולות בכבישים מהירים.חסרונות: צבע רגיש לצואת ציפורים ועטלפים - מאד מהר נהרס ומשאיר כתם אחרי ניקוי. א היה כך בדגמים קודמים. רעש גבוה עם צמיגים מקוריים. לאחר החלפה לצמיגים יקרים הרעש נחלש בהרבה. המערכת לשמירת מרחק מתנתקת בעיר ובמהירויות נמוכות.בעיות שהיו לכם ברכב: קורולה שלישית. מחליף כל 3 שנים לחדשה. לא היו בעיות בקורולות קודמות.נקדות לשיפור ברכב: נמוך לכניסה ויציאה. בקורולות הקודמות הרבה יותר מקומות איכסון.הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: מתאים למשפחות ולמבוגרים.
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה קורולה? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE