CARZONE
אזור אישי
  • טויוטה
  • קורולה
  • 2020
  • סאן היברידי 1.8 ליטר ▾

טויוטה קורולה 2020

2025202420232022202120202019201820172016201520142013201220112010

מחירון טויוטה קורולה 4 דלתות 2020 סאן היברידי 1.8 ליטר דור 12

מחיר ממוצע מודעות:
89,600 ₪

חוות דעת טויוטה קורולה 4 דלתות דור 12 שנת 2020

המכונית המשפחתית המוכרת בעולם ובדור ה-12 קיבלה הנעה היברידית והפכה למשפחה הכוללת את תצורות הסדאן, סטיישן והאצ'בק. טויוטה קורולה דור 12 נחשף ב-10/2018 והגיע לישראל ב-02/2019. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-06/2022 והגיעה לישראל ב-04/2023

יתרונות

צריכת דלק נמוכה, נוחות נסיעה, אמינה ואחריות ארוכה

חסרונות

ביצועי מנוע לא מרשימים, תא מטען קטן יחסית (בהאצ'בק ובסדאן), מרחב בשורה השנייה

למי מתאים?

טויוטה קורולה תתאים לכל מי שמחפש רכב משפחתי יעיל ונוח, למי שנוסעים הרבה, בטווחים קצרים יחסית בעיקר בתוואי עירוני. למי שצפוי שימוש רב במושב האחורי נוסעים בוגרים גרסת הסטיישן מומלצת יותר זאת הודות למרחב משופר ופתחי אוורור במושב האחורי

למי פחות מתאים?

טויוטה קורולה לא מתאימה לנהגים שמחפשים מכונית מרווחת במיוחד או בעלת ביצועים מרשימים. היא גם לא מתאימה לנהגים שמחפשים מכונית בעלת עיצוב ספורטיבי או דינאמי.

תת דגמים/צורות

צורות או תת דגמים של טויוטה קורולה: 1. סדאן: מרווחת יותר, תא מטען גדול יותר, עיצוב קלאסי יותר. 2. האצ'בק: עיצוב ספורטיבי יותר, תא מטען קטן יותר, מרווח פחות ליושבים מאחור. 3. סטיישן: מרווחת יותר ופתחי איוורור בשורה שניה, תא מטען גדול מאוד, עיצוב פחות דינאמי.

רמות גימור

קורולה הוצעה עם מגוון גדול של רמות גימור, בהתאם לתצורת המרכב. ההבדלים הבולטים הם במערכת המולטימדיה. בגרסאות האצ'בק, סטיישן ובסדאן 'לימיטד' נקבל מסך מקורי בגודל "8, לחצנים פיזיים בצדדיו, ממשקי צימוד לקארפליי ואנדרואיד אוטו. ביתר רמות הגימור של תצורת הסדאן ישנה מערכת מקומית עם מסך "9 ולחצי מגע. בנוסף, בהאצ'בק אין פתחי אוורור ליושבים מאחור. גג שמש חשמלי נמצא רק בגרסאות האצ'בק 'אקסייט סקיי' ובסדאן 'לימיטד'. כניסה והנעה ללא מפתח וחישוקים קלים קיימים בדרך כלל מרמות הגימור האמצעיות. בסדאן 'לימיטד' תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. ביבואן הרשמי יש שלוש רמות גימור לסדאן: סאן (SUN), סנס (SENSE), ולימיטיד (LIMITED). רמת הגימור סאן פונה בעיקר לציי רכב (ליסנג וכדומה). רמת הגימור סנס מכילה, בנוסף למפרט של הסאן, מפתח חכם (Keyless) לכניסה לרכב, חלונות כהים בדלתות האחוריות, משטח טעינה לטלפון נייד, לוח מכוונים דיגיטלי (לעומת לוח מכוונים אנלוגי רגיל בסאן), ריפוד בשני צבעים ופנס ערפל קדמי (רק בסנס). רמת הגימור לימיטיד כוללת בנוסף גג שמש (sun roof), גלגלי 17 אינץ (לעומת 16 בסאן ובסנס, אבל כוללת ערכת תיקון פאנצר במקום גלגל חלופי), מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ (לעומת מערכת בהתקנה מקומית בגודל 9 אינץ בסאן ובסנס), חיישן גשם ומראה המתכהה אוטומטית בסינוור. בנוסף יש מערכת להתראה אקטיבית לרכב בשטח מת (BLIS) והתראה אקטיבית לרכב חוצה בנסיעה לאחור (RCTA). ליבואן המקביל אוטומקס 4 רמות גימור: FLOW, סטייל (STYLE), לאונצ'י (Lounge) ולאקשרי (Luxury). רמת הגימור סטייל כוללת, בנוסף למפרט ברמת הגימור FLOW, גלגלי סגסוגת 16 אינץ (לעומת גלגלים רגילים 15 אינץ ב-FLOW), פנסי ערפל קדמיים, מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ (לעומת מערכת בהתקנה מקומית בגודל 9 אינץ ב-FLOW), לוח מכוונים דיגיטלי (לעומת לוח מכוונים אנלוגי רגיל ב-FLOW) והגהה בציפוי עור. רמת הגימור לאונצ'י מכילה בנוסף גג שמש (sun roof), גלגלי 17 אינץ, מפתח חכם לכניסה לרכב, חלונות כהים בדלתות האחוריות, חיישן גשם ומראה המתכהה אוטומטית בסינוור ופנסי איתות לד. רמת הגימור לאקשרי מכילה בנוסף ריפוד משולב עור, פנסים ראשיים לד, חיישני חניה מקוריים, מערכת להתראה אקטיבית על רכב בשטח מת (BLIS), התראה אקטיבית על רכב חוצה בנסיעה לאחור (RCTA) ומערכת תצוגה עילית, המציגה נתוני נסיעה עיקריים על גבי השמשה הקדמית של הרכב ותאורת אווירה ברכב. יבואנים מקבילים נוספים מיבאים את רמות הגימור קומפורט (Comfort), אקטיב (Active), פליים (Flame), פליים פלוס (Flame +) ואקזקיוטיב (Executive). אקטיב, כוללת גלגלים רגילים 15 אינץ, לוח מכוונים אנלוגי רגיל, מראות שלא מתקפלות אוטומטית ולא מכילה מערכת מולטימדיה או מצלמת רוורס. פליים כוללת גלגלי סגסוגת 16 אינץ, מערכת מולטימדיה מקורית, מפתח חכם (Keyless) לכניסה לרכב, חלונות כהים בדלתות האחוריות ועוד, פנסי ערפל, מצלמת רוורס ועוד פליים פלוס כוללת בנוסף גג שמש (sun roof), גלגלי 17 אינץ ועוד.
לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה קורולה 2020

מכירות

בשנת 2020 נמכרו 14,171 רכבי טויוטה קורולה. לטויוטה קורולה יש 3 תת גרסאות שנמכרו : קורולה 4 דלתות (11,139 מכירות), קורולה ספייס (2,083 מכירות), קורולה אקסייט (897 מכירות). מרמת גימור שנבחרה (סאן היברידי 1.8 ליטר) נמכרו 5,383 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור סאן היברידי 1.8 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג). מחיר רכב חדש מרמת גימור סאן היברידי 1.8 ליטר בשנת 2020 היה 137,900 ש"ח.

יבואנים

היבואן הרשמי של טויוטה קורולה הוא יוניון מוטורס. טויוטה קורולה נמכר גם על ידי יבואנים מקבילים (אוטומקס, אוטו פויינט, איילון מוטורס ...). רמת הגימור סאן היברידי 1.8 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093

חדשות ועדכונים

2024-08-02 רמת גימור חדשה

רמת גימור חדשה לטויוטה קורולה

לפרטים >>
2024-10-07 השקה מקומית מתיחת פנים

טויוטה קורולה סטיישן 2024 : מחיר החל מ- 179,990 ש"ח

לפרטים >>

צריכת דלק

צריכת דלק תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת הדלק ועלות הדלק השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת הדלק בפועל

22.8 קילומטר לליטר
4.4 ק"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
4,605 ₪ עלות דלק שנתית
1,102פחות יחסית לממוצע בקטגוריה, לנסיעה שנתית של 15,000 ק"מ ועלות בנזין וסולר של 7 ש"ח לליטר
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק היא מנקודות החוזק של קורולה. בגרסה ההיברידית על כל תצורות המרכב שלה צריכת הדלק נעה סביב 14-15 ק"מ בתנאי מבחן מכבידים ביותר. לגרסת בנזין 1.6 ליטר צריכת דלק של כ-11-12 ק"מ לליטר בתנאי מבחן. לגרסת בנזין 1.5 ליטר נמדדה צריכת דלק של 14-15 ק"מ לליטר.

אגרת רישוי וביטוחים

2,030 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
8,000 ₪ מדד לביטוח מקיף*
מדד לעלות שנתית (ללא חובה) עבור נהג יחיד מעל גיל 30 וללא תביעות
*מדד עלות שנתית ממוצעת לביטוח מקיף מבוסס על הצעות במרכזי ביטוחי רכב ומיועד לשמש אינדקציה בלבד. המדד איננו הצעת מחיר קונקרטית לביטוח.

מפרט טכני

  • קטגוריה
    משפחתית
  • צורה
    סדאן
  • מספר דלתות
    4
  • מספר מקומות
    5
  • סוג מנוע
    היברידי בנזין אטמוספרי
  • הילוכים
    אוטומטי רציף
  • נפח מנוע
    1,798 סמ"ק
  • כוחות סוס
    122
  • הנעה
    קדמית
  • גג שמש
    ללא
  • ארץ יצור
    טורקיה
  • מקור יצרן
    יפן
  • תאוצה ל-100 קמ"ש
    11 שניות
    2.6 שניות יותר מהממוצע בקטגוריה
    3.88.4
    11
  • הספק מנועים
    122 כוח סוס
    63 כוח סוס פחות מהממוצע בקטגוריה
    116185
    435
  • נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)
    471 ליטר
    53 ליטר יותר מהממוצע בקטגוריה
    228418
    596
  • אורך
    4.63 מטר
    10 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה
    4.244.53
    4.93
  • בסיס גלגלים
    2.7 מטר
    כמו הממוצע בקטגוריה
    2.472.7
    2.92
  • מרווח גחון
    130 מילימטר
    6 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה
    122136
    188
    תאוצה ל-100 קמ"ש: 11 שניות
    מהירות מירבית: 180 קמ"ש
    סוג מנוע: היברידי בנזין אטמוספרי
    הספק משולב: 122 כוחות סוס
    הספק מנוע: 98 כוחות סוס ב-5200 סל"ד
    מומנט מנוע: 14.5 קג"ם ב-3600 סל"ד
    הספק מנוע חשמלי: 71 כוחות סוס
    מומנט מנוע חשמלי: 16.6 קג"מ
    נפח מנוע: 1,798 סמ"ק
    מספר בוכנות: 4 בוכנות
    מערכת עצור-סע: יש
    מתח סוללה: 600 ולט
    הילוכים: אוטומטי רציף
    סוג הנעה: קדמית
    סוג בולמים: רגילים
    בחירת מצבי נהיגה: יש
    גימור ידית הילוכים: עור
    דיפרנציאל קדמי: דיפרנציאל פתוח
    חוות דעת קארזון:
    ברוב הגרסאות מערכת הנעה היברידית (HEV) המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר למנוע חשמלי. את המנוע החשמלי מזינה אחת משתי סוללות בעלות קיבולת קטנה יחסית (0.75 קוט"ש בהאצ'בק ובסטיישן, 1.3 קוט"ש בסדאן; פירוט בסעיף 'אמינות'). בפועל, למערכות ההנעה אופי פעולה זהה. המשמעות היא שמערכת ההנעה יעילה לשימוש שוטף ורגוע, אך דלה בכוח ורועשת בעומס (עקיפה, למשל). היתרון החשוב והייחודי למערכת ההנעה היברידית של טויוטה הוא כושר תנועה על חשמל בלבד עד מהירות של 40-50 קמ"ש, לטווח של עד 2 ק"מ. בגרסת הסדאן נקבל אחד משני מנועי בנזין אטמוספריים - 1.6 ליטר מ-2019 או 1.5 ליטר מתחילת 2021. לשתי הגרסאות ביצועים מספקים, עם תחושת זריזות שמקורה בשילוב בין נכונות המנוע לעלייה בסל"ד ובין פעולה זריזה יחסית של התיבה הרציפה. לגרסת 1.6 ליטר אופי פעולה נינוח יותר, הודות למבנה המנוע (ארבעה צילינדרים) והודות להספק, למומנט ולרצועת הכוח הרחבה יותר. לגרסת 1.5 ליטר אופי פעולה מעודן גם כן למרות מבנה של שלושה צילינדרים. התיבה הרציפה, בכל גרסאות ההנעה, פועלת כמצופה ומתאימה לנהיגה חסכונית ולא לנהיגה נמרצת. תחת מאמץ היא רועשת.
    קבוצת זיהום: 2 מתוך 15
    זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
    מערכת מולטימדיה: מקומית עם מסך מגע 9 אינץ'
    בלוטות': דיבורית ומוזיקה
    שיקוף טלפון נייד: אין
    חיבור USB: חיבור קדמי ו0 חיבורים אחוריים
    חיבור AUX: יש
    טעינה אלחוטית לנייד: אין
    חוות דעת קארזון:
    תפעול המערכות השונות נוח. אולם יש הבדל בין מסכי המגע. בכל רמות הגימור של גרסת סדאן (פרט ל'לימיטד' הבכירה) יש מסך מגע בהתקנה מקומית. המסך גדול יחסית ("9) וללא לחצנים פיזיים. לעומתו, המסך המקורי עדיף בהרבה הוא קיים בגרסאות הצ'בק ובסטיישן
    נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 471 ליטר
    פתיחת חשמלית תא מטען: אין
    אורך: 4.63 מטר
    רוחב: 1.78 מטר
    גובה: 1.44 מטר
    בסיס גלגלים: 2.7 מטר
    רדיוס סיבוב: 5.2 מטר
    נפח מיכל דלק: 43 ליטר
    סוג ג'אנטים: סגסוגת
    גודל ג'אנט: 16 אינץ'
    מידות צמיג קדמי: 205/55R16
    מידות צמיג אחורי: 205/55R16
    TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
    גלגל חלופי: גלגל זמני
    משקל עצמי: 1,365 קילוגרם
    משקל העמסה: 470 קילוגרם
    משקל כולל: 1,835 קילוגרם
    כושר גרירה: 450 ק"ג ללא בלמים. 750 ק"ג עם בלמים
    מרווח גחון: 130 מילימטר
    חוות דעת קארזון:
    נפח תאי המטען בהאצ'בק (361 ליטר) ובסדאן (471 ליטר) קטנים יחסית ביחס למקובל ובעלי מבנה שאינו נוח לשימוש. בגרסת סטיישן נפח גדול משמעותית (596 ליטר) הכוללת פתרונות סידור ועיגון מטען לקורולה, על תצורות המרכב השונות שלה, ממדים דומים למקובל. עם זאת, בסיס הגלגלים בגרסת האצ'בק קצר יחסית למקובל כיום (264 ס"מ; 270 בסדאן ובסטיישן) ומייצר מרווח קטן יחסית לנוסעים במושב האחורי
    מספר מקומות: 5
    ריפוד: בד
    מושב נהג: כיוון ידני כולל גובה המושב
    מושב נוסע קדמי: כיוון ידני. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
    מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix
    מספר דלתות: 4
    נעילה מרכזית: נעילה מרכזית עם שלט משולב במפתח
    מספר חלונות חשמל: 4
    גג שמש: ללא
    חיישן גשם: אין
    חלונות אחורים כהים: יש
    מראה מרכזית: כולל מצב לילה
    מראות צד: כיוון חשמלי כולל חימום
    קיפול חשמלי למראות צד: יש
    לוח שעונים: רגיל עם מחשב דרך 4.2 אינץ'
    כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
    חימום הגה: אין
    הגה כוח: יש
    בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
    כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
    ציפוי הגהה: עור
    תצוגה עילית HUD: אין
    מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
    יציאות מזגן במושב אחורי: יש
    תאורה קדמית: הלוגן, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
    תאורה אחורית: הלוגן
    תאורה ערפל קדמית: לד
    תאורה ערפל אחורית: הלוגן
    תאורה יום DRL: לד
    תאורת אווירה : אין
    בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB עם Autohold
    מצלמות חניה: מצלמת רוורס
    חיישני קירבה: אין
    חניה אוטומטית: אין
    RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: אין
    AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: אין
    חוות דעת קארזון
    עיצוב: העיצוב החיצוני של טויוטה קורולה הוא מודרני ומוצלח, במיוחד בהאצ'בק ובסטיישן. החזית כוללת גריל גדול ופנסים חדים, והצדודית כוללת קווים זורמים וחלונות גדולים. החלק האחורי כולל פנסים מלוכסנים ומכסה תא מטען קצר.
    מנוע: ברוב הגרסאות מערכת הנעה היברידית (HEV) המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר למנוע חשמלי. את המנוע החשמלי מזינה אחת משתי סוללות בעלות קיבולת קטנה יחסית (0.75 קוט"ש בהאצ'בק ובסטיישן, 1.3 קוט"ש בסדאן; פירוט בסעיף 'אמינות'). בפועל, למערכות ההנעה אופי פעולה זהה. המשמעות היא שמערכת ההנעה יעילה לשימוש שוטף ורגוע, אך דלה בכוח ורועשת בעומס (עקיפה, למשל). היתרון החשוב והייחודי למערכת ההנעה היברידית של טויוטה הוא כושר תנועה על חשמל בלבד עד מהירות של 40-50 קמ"ש, לטווח של עד 2 ק"מ. בגרסת הסדאן נקבל אחד משני מנועי בנזין אטמוספריים - 1.6 ליטר מ-2019 או 1.5 ליטר מתחילת 2021. לשתי הגרסאות ביצועים מספקים, עם תחושת זריזות שמקורה בשילוב בין נכונות המנוע לעלייה בסל"ד ובין פעולה זריזה יחסית של התיבה הרציפה. לגרסת 1.6 ליטר אופי פעולה נינוח יותר, הודות למבנה המנוע (ארבעה צילינדרים) והודות להספק, למומנט ולרצועת הכוח הרחבה יותר. לגרסת 1.5 ליטר אופי פעולה מעודן גם כן למרות מבנה של שלושה צילינדרים.
    הילוכים: התיבה הרציפה, בכל גרסאות ההנעה, פועלת כמצופה ומתאימה לנהיגה חסכונית ולא לנהיגה נמרצת. תחת מאמץ היא רועשת.
    צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק היא מנקודות החוזק של קורולה. בגרסה ההיברידית על כל תצורות המרכב שלה צריכת הדלק נעה סביב 14-15 ק"מ בתנאי מבחן מכבידים ביותר. לגרסת בנזין 1.6 ליטר צריכת דלק של כ-11-12 ק"מ לליטר בתנאי מבחן. לגרסת בנזין 1.5 ליטר נמדדה צריכת דלק של 14-15 ק"מ לליטר.
    מערכות בטיחות: קורולה על כל גרסאותיה נחשבת למכונית בטיחותית עם מערכות בטיחות מקיפות. מפרט אבזור הבטיחות התקני זהה בכל הגרסאות וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על התנגשות חזיתית.
    איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה של טויוטה קורולה טובה. החומרים נעימים למגע וההרכבה איכותית. עם זאת, ישנם פלסטיקים קשיחים בתא הנוסעים
    הנדסת אנוש: הנדסת האנוש של טויוטה קורולה טובה. כל הפקדים נמצאים בהישג יד וקל לתפעול. נוחות התפעול טובה גם היא, והמכונית קלה יחסית לתפעול
    מולטימדיה: תפעול המערכות השונות נוח. אולם יש הבדל בין מסכי המגע. בכל רמות הגימור של גרסת סדאן (פרט ל'לימיטד' הבכירה) יש מסך מגע בהתקנה מקומית. המסך גדול יחסית ("9) וללא לחצנים פיזיים. לעומתו, המסך המקורי עדיף בהרבה הוא קיים בגרסאות הצ'בק ובסטיישן
    התנהגות כביש: התנהגות הכביש של טויוטה קורולה טובה. המכונית יציבה וצפויה בנסיעה, וההיגוי מדויק וקל לתפעול. עם זאת, המכונית אינה דינאמית או ספורטיבית במיוחד
    נוחות נסיעה ותמרון: איכות הנסיעה בקורולה מעורבת. מצד אחד, כושר ספיגת השיבושים מצוין, בעיקר בעיר עם מהירות נמוכה ושיבושים גדולים (גרסת האצ'בק מעט פחות מעודנת בשל בסיס הגלגלים הקצר יותר). מנגד, בידוד הרעשים לקוי ומורגש כבר במהירות בין-עירונית לא גבוהה כשבצמוד נמצא רעש מערכת ההנעה, כבר מ-3000 סל"ד, גם בגרסה ההיברידית.
    בידוד רעשים: בידוד הרעשים טוב, אך לא מעבר לכך. בדרך עירונית נשמעו רעשי מתלה, קולו של המנוע בולט ביחס לנסיעה החשמלית ובמהירות בין-עירונית נשמעים היטב רעשי רוח וכביש
    תא מטען: נפח תאי המטען בהאצ'בק (361 ליטר) ובסדאן (471 ליטר) קטנים יחסית ביחס למקובל ובעלי מבנה שאינו נוח לשימוש. בגרסת סטיישן נפח גדול משמעותית (596 ליטר) הכוללת פתרונות סידור ועיגון מטען
    מימדי הרכב: לקורולה, על תצורות המרכב השונות שלה, ממדים דומים למקובל. עם זאת, בסיס הגלגלים בגרסת האצ'בק קצר יחסית למקובל כיום (264 ס"מ; 270 בסדאן ובסטיישן) ומייצר מרווח קטן יחסית לנוסעים במושב האחורי
    מושבים: סביבת הנהג פשוטה בתכנון ובגימור. הכניסה לרכב נמוכה המושבים עצמם רחבים ונוקשים במידה. המרחב ליושבים מלפנים הולם, אולם למושב תכנון פחות מוצלח עם מחסור בתמיכה לגב התחתון. בסדאן, המרחב ליושבים מאחור סביר. מרווח הברכיים נדיב, אך המרווח לראש מצומצם יחסית למקובל. רוחב הספסל ומבנהו מקשים יותר מהרגיל על הסעה של יותר משני בוגרים (או לחילופין מושבי תינוק). להאצ'בק מרחב מצומצם במושב האחורי והיא חסרת פתחי אוורור אחוריים. בסטיישן ישנו המושב האחורי העדיף מבין כל גרסאות קורולה. ספסל מבנה נוח יותר לשימוש של שלושה אנשים, לצד מרווח ראש רחב יותר. לכל הגרסאות מפתח דלתות מצומצם יחסית, כשבסטיישן המצב טוב יותר.
    שדה ראיה: שדה הראייה של טויוטה קורולה טוב. העמודים הקדמיים צרים והחלונות גדולים, מה שמספק שדה ראייה רחב. עם זאת, שדה הראייה לאחור מוגבל מעט בגלל העמודים האחוריים העבים
    אמינות ובעיות ידועות: רמת העמידות והאמינות של טויוטה קורולה נחשבת גבוהה מהמקובל. אמינות זו גובתה בין היתר במסלולים של אחריות בהיקף יוצא דופן. מסלולים אלו מתייחסים גם לרכב בכללותו (כולל חלקים ממערכת המתח הגבוה בגרסאות ההיברידיות) וגם לסוללת המתח הגבוה בגרסאות ההיברידיות. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהאחריות אינה מקיפה ואינה כוללת התייחסות לכשלים ידועים כמו משאבת מים (בעיקר בגרסאות ההיברידיות) או מפעילי מערכת התזמון המשתנה של גלי הזיזים. בנוסף, מימוש האחריות הוא בתשלום ומחייב חידוש בכל שנה, לצד ביצוע טיפולים בהתאם להוראות היצרן. הבדל טכני חשוב קיים בין גרסת סדאן ההיברידיות להאצבק וסטיישין. בסדאן סוללת ניקל-מטאל בעלת קיבולת של 1.3 קוט"ש בעוד שבהאצ'בק ובסטיישן סוללת ליתיום-יון מתקדמת יותר בקיבולת 0.75 קוט"ש. סוללת ניקל-מטאל אמנם נחשבת מתקדמת פחות אבל גם נחשבת עמידה יותר בפני פריקה מלאה. פריקות מלאות (או כמעט מלאות) הן חלק טבעי מפעולת המערכת ההיברידית. מתוך כך, לסוללה בגרסת הסדאן צפויים חיים ממושכים יותר בהשוואה לסוללה בגרסאות סטיישן והאצ'בק.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. כל דגם משוייך לקטגוריה, לפי חלוקה שנקבעה על ידי carzone. ההשוואה לממוצע מבוססת על נתוני כל הדגמים בקטגוריה. לחצו על איקון הקטגוריה לרשימה המלאה של הדגמים הנכללים בה. המפרט הטכני מתייחס לדגם כפי שפורסם. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

מערכות בטיחות מתקדמות

8/7
רמת איבזור בטיחות
7
כריות אוויר
  • AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
  • ACC בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה
  • ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
  • LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
  • סיוע בכניסה לצמתים
  • BLIS התראת רכב בשטח מת
  • TSR זיהוי תמרורי תנועה
  • מערכת התראה מקוריות
  • RCTA זיהוי תנועה חוצה מאחור
  • AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
  • התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
  • מצלמת רוורס
  • חיישני חניה
  • חניה אוטומטית
  • זיהוי מצב עייפות
  • מצב נהג צעיר/חדש
  • התראה על שכחת ילד במושב אחורי
  • הכנה למנעול אלכוהול
  • תאורה אוטומטית
  • AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
  • 7 כריות אוויר
  • ביטול כרית אוויר במושב קדמי
  • SBR התראת חגורת בטיחות
  • isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
  • TPMS חיישני לחץ אוויר
  • ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
  • ESP בקרת יציבות
  • EBA סיוע לבלימת חירום
  • חוות דעת קארזון:
    קורולה על כל גרסאותיה נחשבת למכונית בטיחותית עם מערכות בטיחות מקיפות. מפרט אבזור הבטיחות התקני זהה בכל הגרסאות וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב והתראה על התנגשות חזיתית.
*המידע מבוסס על המפרט הטכני שפורסם על ידי יבואן הרכב. לעיתיים קיימים מפרטים טכניים שונים תחת אותו דגם ויש לבחון את המפרט הספציפי בעט הרכישה.

ציוני בטיחות

5/5 (שנת בחינה - 2019)
יורו NCAP
לצפיה בסרטון מבחן הבטיחות
*המידע נאסף מפרסומים של ארגונים בלתי תלויים המבצעים את המבחנים. מערכות הבטיחות בדגמים שנבדקו אינן בהכרח זהות לדגמים הנמכרים בישראל

מכירות רכבי טויוטה קורולה בשנת 2020

14,171 רכבי טויוטה קורולה נמכרו בשנת 2020. מובילי המכירות הם: קורולה 4 דלתות סאן היברידי 1.8 ליטר (5,383 מכירות), קורולה 4 דלתות סנס היברידי 1.8 ליטר (1,736 מכירות), קורולה ספייס היברידי 1.8 ליטר (1,220 מכירות), קורולה 4 דלתות לימיטד היברידי 1.8 ליטר (1,083 מכירות), קורולה 4 דלתות סאן 1.6 ליטר (1,009 מכירות), קורולה ספייס פלוס היברידי 1.8 ליטר (824 מכירות), קורולה 4 דלתות קומפורט היברידי 1.8 ליטר (672 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור טויוטה קורולה 2020

איבוד ערך לטויוטה קורולה

ירידת הערך הממוצעת לטויוטה קורולה היא 14.5% אחרי שנה (לעומת 15.1% בממוצע), 28.8% אחרי שלוש שנים (לעומת 34.9% בממוצע), 42.8% אחרי חמש שנים (לעומת 51.5% בממוצע)

*המידע מבוסס על ממוצעי מחירי ביקוש לרכבים משומשים ברחבי האינטרנט, ואינם מתחשבים בפרמטרים של רכב ספציפי כגון קילומטרז', יד, בעלות וכו'

מדדי אמינות לטויוטה קורולה

רבע מכלי הרכב מסוג טויוטה קורולה יורדים מהכביש (נגרטים) לאחר כ-16.5 שנים. 5 שנים יותר מהממוצע בקטגוריה

רמת העמידות והאמינות של טויוטה קורולה נחשבת גבוהה מהמקובל. אמינות זו גובתה בין היתר במסלולים של אחריות בהיקף יוצא דופן. מסלולים אלו מתייחסים גם לרכב בכללותו (כולל חלקים ממערכת המתח הגבוה בגרסאות ההיברידיות) וגם לסוללת המתח הגבוה בגרסאות ההיברידיות. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהאחריות אינה מקיפה ואינה כוללת התייחסות לכשלים ידועים כמו משאבת מים (בעיקר בגרסאות ההיברידיות) או מפעילי מערכת התזמון המשתנה של גלי הזיזים. בנוסף, מימוש האחריות הוא בתשלום ומחייב חידוש בכל שנה, לצד ביצוע טיפולים בהתאם להוראות היצרן. הבדל טכני חשוב קיים בין גרסת סדאן ההיברידיות להאצבק וסטיישין. בסדאן סוללת ניקל-מטאל בעלת קיבולת של 1.3 קוט"ש בעוד שבהאצ'בק ובסטיישן סוללת ליתיום-יון מתקדמת יותר בקיבולת 0.75 קוט"ש. סוללת ניקל-מטאל אמנם נחשבת מתקדמת פחות אבל גם נחשבת עמידה יותר בפני פריקה מלאה. פריקות מלאות (או כמעט מלאות) הן חלק טבעי מפעולת המערכת ההיברידית. מתוך כך, לסוללה בגרסת הסדאן צפויים חיים ממושכים יותר בהשוואה לסוללה בגרסאות סטיישן והאצ'בק.
*המידע מבוסס על נתונים שפרסם משרד התחבורה. במקרים מסויימים, נתוני משרד התחבורה אינם תואמים במדויק את קצב הגריטות בפועל.

דגמי משפחתית הכי נמכרים בשנת 2020

טויוטה קורולה הוא המודל הכי נמכר בקטגורית משפחתית בשנת 2020 עם 13122 מכירות

יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006

חוות דעת גולשים על טויוטה קורולה

הדירוג הממוצע של גולשי קארזון הוא 4.5 מתוך 5 (31 גולשים)

בן 60 בעל רכב מודל 2007יוני, 2022
יתרונות: אמינות, אמינות, אמינות, קניתי את הרכב יד שניה מפרטי כשהיה בן 3 ושמור היטב, עם 30000 ק"מ, הרכב אצלי מ2010 ועד היום 2022 לא החלפתי שום חלק, עובר טסט בהחלקה, הסוד טיפולים בזמן כל שנה לפי הספר!, רכב אמין, מזגן קרח ,הגה כוח, בלמים כוח. יש שני דגמים לקורוה הזו GLI שזה הרכב שלי וזה הדגם המפואר, מזגן הפעלה אלקטרונית. מחשבים 2, הדגם הפשוט ונחות קצת בגימור הוא דגם Gl , יש טעות בהספק המנוע, ההספק הוא 110 כ"ס הרכב עף כמו טיל עם קיק דאון מטורף (עם 2 נוסעים) גם במשקל הרכב יש לכם טעות וכן בגרירה זה לא אפס. חחח.חסרונות: רדיו מקורי (עם CD) הפתרון מתאם בלוטוף לסלולרי ליוטוב, ספוטיפי, וויז. פנסים ראשי פלסטיק שמתבלה עם השנים, טיפול בליטוש בפחחיה והברקה יוצא כמו חדש 150 ש"ח.בעיות שהיו לכם ברכב: אפס בעיות, אמינה ביותר, יפאני מקורי פנסים פלסטיק מחייב ליטוש, צמיגים מומלץ מישלן, שרות מוסך רשמי טחוטס נס ציונה, היה פעם טוב היום עם הנהלה חדשה, מנסים לדחוף לך החלפת חלקים בטענה לבטיחות טענה שנבדקה בטסט השנתי ולא היה שום צורך בהחלפת החלקים.נקדות לשיפור ברכב: חלונות יותר כהים, אבל אפשר להדביק שקף בגרושים.הייתם קונים את הרכב שוב: בטח, אין על הקורולות בפרט היפאניות.הרכב מתאים ל: מתאים לזוג צעיר, ולצעירים בתחילת הדרך, תא מטען ענק, יש גלגל ספר ומגבה, ממליץ על החזקת פאסט לתיקון תקרים ומשאבת ניפוח,, אפשרי גם למבוגרים שרוצים לנהוג בכיף ובזול בלי לקרוע את הכיס. אגב הדרוג של 5 מתוך 5
בן 20 בעל רכב מודל 2012ינואר, 2023
יתרונות: אמין מדי לא מת בחיים, מראות מתקפלות חשמלית, ישיבה נוחה נמוכה למי שאוהב ותא מטען ענק., אפשר לשים גאנט 16 של שנת 2016 או 2020 מתאים פרפקט מאשרים בטסט., רמקולים בסיסיים, מולטימדיה, ותאורה לבנה משפרים את החוויה באוטו משמעותית.חסרונות: טיפה חלש אין טורבו, אבל זה הסיבה לאמינות ומתאים למי שמחפש אמינות., בארץ לא מייבאים אותו עם תוספות מי יודע מה., אין סאן רוף, אין פנסי ערפל(אפשר להוסיף בקלות) ואין צבע לפלסטיקה מלבד שחור., גאנטים 15נקדות לשיפור ברכב: כוחהייתם קונים את הרכב שוב: היבואן בארץ מייבא על פי תקן אירופאי ומשעמם, הייתי מעדיף משהו יותר מפנקהרכב מתאים ל: גם לצעירים גם למשפחות
בן 50 בעל רכב מודל 2017אוקטובר, 2021
יתרונות: אמין יחסיתחסרונות: הגיר רועש מאוד ,הדגם ההיברידי חלש - בסה"כ 99 כ"ס , מתלים קצרים - ברמה של עגלת-סופר. מסך טאצ' למולטימדיה לא מתאים לטמפרטורות גבוהות כמו בקיץ בארץ. מיכל דלק מיניאטורי - צריך לתדלק כל יומיים. תוצאות אמת של צריכת הדלק לדגם ההיברידי רחוקות מנתוני היצרן. תנוחת ישיבה לנהג לא נוחה - נמוכה מאוד ומזמינה כאבי ברכיים. מזגן רק מקדימה - למי שיושב במושב האחורי המיזוג לא מגיע.בעיות שהיו לכם ברכב: היתה תקלה במזגן -צינור שנשבר - היה מאוד יקר לתקן., תקלה במסך מולטימדיה - הטאצ' לא עובד בטמפרטורת סביבה גבוהה. הוחלף בחדש , אבל הבעיה חזרה גם בחדש ....נקדות לשיפור ברכב: רעש גיר חזק, מנוע בהספק חלש מאוד ביחס למשקל הרכב, מתלים קצרים - מרגישים כל במפר וכל בור בכביש. מזגן חלש ורק באיזור הנהג והנוסע - לנוסעים מאחור לא מגיע האויר הממוזג - אין מזגן מפוצל ליושבים מאחור.הייתם קונים את הרכב שוב: ממש לא. רכב יקר עם תמורה נמוכה לכסף - יש אלטרנטיבות טובות בהרבה בשוק, טויוטה באופן כללי מקבלת בשוק הישראלי הערכה עודפת - משלמים הרבה כסף על מותג, כשהתמורה בינונית מינוס.הרכב מתאים ל: למי שגר במקום שאין בו עליות, לא מצפה לביצועים מהרכב ולא חשובה לו הנאה ולא נוחות בזמן הנהיגה.
בן 68 בעל רכב מודל 2019יוני, 2024
יתרונות: האסייט 5 דלתות שאינו נמכר יותר בארץ הוא סופר נאה ואמין. אחת המכוניות היפות בקטגוריה . חסכונית מאד , התנהגות כביש מעולה .שירות מאד יעיל ויחסית לא יקר . מאד מבוקשת . גימור הרכב ברמה גבוהה . הרכב רחב ונעים לשהות בו.חסרונות: המחיר שקפץ ממאה שלושים ושמונה אלף לגבול ה- 180 אלף . נאקסייט כבר לא מגיע לישראל מזה שנתיים ומככב בארה"ב בגימור ספורט .בעיות שהיו לכם ברכב: לאנקדות לשיפור ברכב: פתיחת חרום עם מפתח בדלת האחורית ( בדגם אקסייט).הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: משפחות בוודאי, צעירים ומבוגרים כאחד , חיסכון בדלק מאד משמעותי ושמירת ערך יחסית .
בן 72 בעל רכב מודל 2020ינואר, 2022
יתרונות: אמינות. אצלי צריכת דלק ממוצע לשנתיים 21 ק"מ לליטר. , המערכות לשמירת מרחק ונתיב מעולות בכבישים מהירים.חסרונות: צבע רגיש לצואת ציפורים ועטלפים - מאד מהר נהרס ומשאיר כתם אחרי ניקוי. א היה כך בדגמים קודמים. רעש גבוה עם צמיגים מקוריים. לאחר החלפה לצמיגים יקרים הרעש נחלש בהרבה. המערכת לשמירת מרחק מתנתקת בעיר ובמהירויות נמוכות.בעיות שהיו לכם ברכב: קורולה שלישית. מחליף כל 3 שנים לחדשה. לא היו בעיות בקורולות קודמות.נקדות לשיפור ברכב: נמוך לכניסה ויציאה. בקורולות הקודמות הרבה יותר מקומות איכסון.הייתם קונים את הרכב שוב: כןהרכב מתאים ל: מתאים למשפחות ולמבוגרים.
חוות דעת נוספות ▾

יש לכם טויוטה קורולה? נשמח לחוות דעתכם

תודה רבה!

נשמח לשמוע את דעתכם גם בנקודות הבאות:

רכבים נוספים שגולשים בדקו

מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
החל מ-191,990 ₪
אלפא רומיאו Junior Elettrica
אלפא רומיאו Junior Elettrica
החל מ-189,900 ₪
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
החל מ-180,900 ₪
ג'יפ אוונג'ר
ג'יפ אוונג'ר
החל מ-159,900 ₪
יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N
החל מ-224,900 ₪
רכבים
מודעות מכירהחיפוש רכברכב 0 ק"מחשמליהיברידי7 מקומותמיני / ג'יפוןמשפחתימנהלים / גדולפרימיום / יוקרהספורטיבימסחרי וטנדר
*המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד שנאסף ממקורות פומביים שונים. המידע עלול להכיל שגיאות, ליקויים וחוסרים. אין במידע כדי להוות ייעוץ ו/או המלצה לרכב כלשהו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש © כל הזכויות שמורות 2025CARZONE