מחירון, מבצעים ו-0 קילומטר צ'רי טיגו 7 פרו חדש
מחירון:
179,990 ₪
שווי הנחות והטבות:
3,100 ₪
הנחה ב-0 ק"מ:
10,100 ₪
מבצעים והנחות אחרונות
מבצע מכירות
יולי, 2025
שווי הנחות והטבות:
4,000 ₪
מבצע מכירות
מאי, 2025
שווי הנחות והטבות:
2,650 ₪
ההנחה כוללת את שווי הטבות
צ’רי פלאג אין – אפריל 2025
אפריל, 2025
שווי הנחות והטבות:
2,650 ₪
ההנחה כוללת את שווי הטבות
חוות דעת צ'רי טיגו 7 פרו דור 2 מתיחת פנים חדש
רכב פנאי קומפקטי בעיצוב קשוח, מהגדולים בקטגוריה, בעל 5 מושבים ומתברג מעל ה-FX ומתחת לטיגו 8 פרו בעל 7 המושבים. מתיחת הפנים מציגה עיצוב חיצוני מעודכן עם גריל קדמי גדול ודומיננטי ויחידות תאורה חדשות
תא הנוסעים עבר שדרוג ומציג חומרים איכותיים מבעבר לצד טכנולוגיה מעודכנת במערכת המולטימדיה ובמערכות הבטיחות. צ'רי טיגו 7 פרו דור 2 נחשף ב-11/2020 והגיע לישראל ב-11/2022. מתיחת פנים (רענון) נחשפה ב-10/2022 והגיעה לישראל ב-08/2024
יתרונות
מרווח ושימושיות, כושר תמרון, אבזור
חסרונו ת
ביצועי מנוע, איכות נסיעה, התנהגות כביש
למי מתאים?
צ'רי טיגו 7 פרו יתאים למי שמחפש רכב פנאי עם עיצוב קשוח, מרווח, שימושי ומאובזר. לצד זאת, מתחריו יציעו נוחות נסיעה ובידוד רעשים טובים יותר כמו גם ביצועים והתנהגות כביש עדיפה, למשל קיה ספורטז'
למי פחות מתאים?
צ'רי טיגו 7 פרו לא מתאימה למי שמחפש רכב פנאי חסכוני בדלק, נאה במיוחד או עם הנעה כפולה
רמות גימור
לטיגו 7 פרו שתי רמות גימור. גרסת הכניסה "קומפורט" כוללת פריטים כגון מפתח חכם, גג פנורמי, ריפודי עור, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני גשם ותאורה, חיישני ומצלמת רוורס ומערך בטיחות מקיף. רמת הגימור "נובל" מוסיפה מושב נוסע מתכוונן חשמלית, חימום ואוורור במושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות, תא מטען חשמלי, משטח טעינה אלחוטי ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים
מכירות
בשנת 2025 נמכרו 3,512 רכבי צ'רי טיגו 7 פרו. מרמת גימור שנבחרה (לאקשרי היברידי 1.5 ליטר) נמכרו 1,961 רכבים. רוב הרכבים מרמת הגימור לאקשרי היברידי 1.5 ליטר נמכרו לצי רכב (חברות ליסינג), חלקם נמכרו כרכבי אפס קילומטר
יבואנים
היבואן הרשמי של צ'רי טיגו 7 פרו הוא פריסבי. רמת הגימור לאקשרי היברידי 1.5 ליטר נמכרת על ידי היבואן הרשמי
מחפשים רכב? נשמח לסייע גם בוואטסאפ: 058-7809093
השוואת עלויות מימון
הערכת ההוצאות הכוללות הצפויות במסלולי רכישה שונים, כולל עלות הרכב עצמו, טיפולים שנתיים, אגרה וביטוח (ללא דלק)
קניה במזומן
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,550 ₪
רכב 0 ק"מ
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
2,791 ₪
הלוואה פריים + 0.75%
ל-36 חודשים
עלות חודשית מוערכת:
3,131 ₪
חדשות ועדכונים
צריכת חשמל
צריכת חשמל תלויה משתנים רבים, כגון אופי הנהיגה ומצב הרכב. צריכת חשמל ועלות החשמל השנתית מבוססים על נתוני מעבדה והערכת carzone, ויתכן פער לצריכת החשמל בפועל
90 ק"מ טווח נסיעה חשמלי
בדיקת קארזון:
צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-11.5 ק"מ לליטר, פער זניח של פחות מ-1% מנתוני היצרן
אגרת רישוי וביטוחים
2,394 ₪ אגרת רישוי שנתית (טסט)
מפרט טכני
- קטגוריהSUV קומפקטי
- צורהקרוסאובר
- מספר דלתות5
- מספר מקומות5
- סוג מנועהיברידי בנזין פלאג אין טורבו
- הילוכיםאוטומטי פלנטרי
- צריכת חשמל194 wh/km
- נפח מנוע1,499 סמ"ק
- טווח חשמלי90
- כוחות סוס347
- הנעהקדמית
- גג שמשרגיל נפתח
- ארץ יצורסין
- מקור יצרןסין
- תאוצה ל-100 קמ"ש8.4 שניות0.7 שניות פחות מהממוצע בקטגוריה4.99.112
- הספק מנועים347 כוח סוס164 כוח סוס יותר מהממוצע בקטגוריה122183347
- נפח תא מטען (כל המושבים בשימוש)484 ליטר8 ליטר פחות מהממוצע בקטגוריה150492820
- אורך4.55 מטר4 ס"מ יותר מהממוצע בקטגוריה4.174.514.79
- בסיס גלגלים2.67 מטר2 ס"מ פחות מהממוצע בקטגוריה2.592.692.91
- מרווח גחון175 מילימטר10 מילמטר פחות מהממוצע בקטגוריה126185230
מנוע, הילוכים וביצועים
תאוצה ל-100 קמ"ש: 8.4 שניות
מהירות מירבית: 180 קמ"ש
טווח חשמלי: 90 ק"מ
סוג מנוע: היברידי בנזין פלאג אין טורבו
הספק משולב: 347 כוחות סוס
מומנט משולב: 52.5 קג"מ
הספק מנוע: 143 כוחות סוס ב-5200 סל"ד
מומנט מנוע: 21.9 קג"ם ב-2500 סל"ד
הספק מנוע חשמלי: 204 כוחות סוס
מומנט מנוע חשמלי: 31 קג"מ
נפח מנוע: 1,499 סמ"ק
מספר בוכנות: 4 בוכנות
מערכת עצור-סע: יש
מספר מנועים חשמליים: 1
קיבולת סוללה: 18.3 קוט"ש
טעינת DC : 42.6 קילוואט
טעינה AC: 6.6 קילוואט
הילוכים: אוטומטי פלנטרי עם תפעול אלקטרוני
סוג הנעה: קדמית
סוג בולמים: רגילים
בחירת מצבי נהיגה: אין
בקרת שיגור: אין
חוות דעת קארזון:
המנוע מספק ביצועים טובים בלבד למרות ההספק הנאה. התחושה עצלה יחסית ודורשת לחיצה בריאה על דוושת ההאצה כדי ליצור תחושה נמרצת יותר או לביצוע תאוצות ביניים בדרך בין-עירונית
התיבה כפולת המצמדים לא תמיד פועלת בצורה חלקה והיא מרגישה איטית לעומת תיבות דומות של המתחרים. בורר מצבי הנהיגה כולל מצב "אקו" המאלחש את תגובות המנוע במעט, ומתאים להתנהלות שגרתית, מצב "נורמל" המשפר במעט את הביצועים, כאשר ההבדל בתחושת הביצועים במעבר למצב "ספורט" מורגש
קבוצת זיהום: 1 מתוך 15
זיהום מינימלי123456789101112131415זיהום מירבי
מולטימדיה, BT ושיקוף נייד
מערכת מולטימדיה: מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ'
מסך נוסע ליד נהג: אין
מסך במושבים אחורים: אין
בלוטות': דיבורית ומוזיקה
שיקוף טלפון נייד: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו
חיבור USB: חיבור קדמי וחיבור אחורי
חיבור AUX: יש
טעינה אלחוטית לנייד: יש
חוות דעת קארזון:
מערכת מולטימדיה לא הצליחה להתחבר לאנדרואיד אוטו
תא מטען, מידות וגלגלים
נפח תא מטען (מושבים פתוחים): 484 ליטר
נפח תא מטען (מושבים מקופלים): 1305 ליטר
פתיחת חשמלית תא מטען: אין
אורך: 4.55 מטר
רוחב: 1.86 מטר
גובה: 1.7 מטר
בסיס גלגלים: 2.67 מטר
רדיוס סיבוב: 5.5 מטר
נפח מיכל דלק: 60 ליטר
סוג ג'אנטים: סגסוגת
גודל ג'אנט: 18 אינץ'
מידות צמיג קדמי: 225/60R18
מידות צמיג אחורי: 225/60R18
TPMS חיישני לחץ אוויר: יש
גלגל חלופי: ערכת תיקון פנצ'ר
משקל עצמי: 1,865 קילוגרם
משקל העמסה: 430 קילוגרם
משקל כולל: 2,295 קילוגרם
כושר גרירה: 750 ק"ג ללא בלמים. 1,000 ק"ג עם בלמים
מרווח גחון: 175 מילימטר
חוות דעת קארזון:
לעומת ה-FX, הטיגו 7 פרו ארוך ב-10 ס"מ, רחב ב-1.2 ס"מ, גבוה ב-11.7 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-4 ס"מ ותא המטען גדול ב-97 ליטר
תא מטען שימושי בזכות מבנה מרובע וכמעט ללא בליטות, אך סף ההעמסה גבוה. מתחת לרצפה ישנם עוד תאי אחסון ויש גם שני וויי תלייה ושקע 12 וולט
אבזור
מספר מקומות: 5
ריפוד: עור סינטטי
מושב נהג: כיוון חשמלי
מושב נוסע קדמי: כיוון חשמלי. כולל אפשרות לביטול כרית אוויר
מושבים אחוריים: ספסל מתקפל 40-60, כולל עיגון לכסאות ילדים isofix, כולל התראת שכחת ילד
מספר דלתות: 5
נעילה מרכזית: מפתח חכם
מספר חלונות חשמל: 4
גג שמש: רגיל נפתח
חיישן גשם: יש
חלונות אחורים כהים: יש
מראה מרכזית: עמעום אוטומטי למניעת סינוור
מראות צד: כיוון חשמלי
קיפול חשמלי למראות צד: יש
לוח שעונים: דיגיטלי 12.3 אינץ'
כיוון הגה: טלסקופי - גובה ועומק
חימום הגה: אין
הגה כוח: יש
בקרי החלפת הילוכים על ההגה: אין
כפתורי מולטימדיה על ההגה: יש
ציפוי הגהה: עור
תצוגה עילית HUD: אין
מזגן: בקרת אקלים עם 2 אזורים
יציאות מזגן במושב אחורי: יש
יציאות מזגן בשורה שלישית: אין
תאורה קדמית: לד, עם הפניה לכיוון סיבוב, הפעלה וכיבוי אוטומטים (חיישני תאורה), שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB)
תאורה אחורית: לד
תאורה יום DRL: לד
תאורת אווירה : יש
בלם חניה: בלם חניה חשמלי EPB
מצלמות חניה: מצלמת 360
חיישני קירבה: אחורה וקדימה
חניה אוטומטית: אין
RCTA זיהוי תנועה חוצה ברוורס: התראה ותיקון
AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור: יש
חוות דעת קארזון
עיצוב: העיצוב החיצוני רבוע וקשוח, החזית זקופה עם סבכה "יהלומים" בסגנון מטריקס, פנסים צרים וצמד תאורת לד יום הממוקמים בכונסי אוויר מדומים. הפרופיל שגרתי עם איפור השטח המוכר בדמות חצאיות ובתי גלגלים שחורים ומסילות גג, כשהקורה האחורית מקבלת השחרה ליצירת מראה גג חצי מרחף. מאחור ישנן יחידות תאורה המחוברות לרוחב דלת תא המטען עם פס תאורת לד שמגיע לקרבת הסמל במרכז ובתחתית הפגוש המושחר צמד יציאות מפלט
עיצוב הפנים אלגנטי, עם קווים אופקיים בדשבורד, קונסולה מוגבהת בין המושבים בגימור שחור "פסנתר", מסך המולטימדיה זקוף במרכז והגה עם תחתית קטומה
מנוע: המנוע מספק ביצועים טובים בלבד למרות ההספק הנאה. התחושה עצלה יחסית ודורשת לחיצה בריאה על דוושת ההאצה כדי ליצור תחושה נמרצת יותר או לביצוע תאוצות ביניים בדרך בין-עירונית
הילוכים: התיבה כפולת המצמדים לא תמיד פועלת בצורה חלקה והיא מרגישה איטית לעומת תיבות דומות של המתחרים. בורר מצבי הנהיגה כולל מצב "אקו" המאלחש את תגובות המנוע במעט, ומתאים להתנהלות שגרתית, מצב "נורמל" המשפר במעט את הביצועים, כאשר ההבדל בתחושת הביצועים במעבר למצב "ספורט" מורגש
צריכת דלק/חשמל: צריכת הדלק בתנאי מבחן עמדה על כ-11.5 ק"מ לליטר, פער זניח של פחות מ-1% מנתוני היצרן
איכות חומרים והרכבה: איכות החומרים וההרכבה טובה מאוד
הנדסת אנוש: הנדסת האנוש טובה, למעט תפעול בקרת האקלים במגע, שדורש הסטת מבט וצליל האיתות החלש
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה לא הצליחה להתחבר לאנדרואיד אוטו
התנהגות כביש: התנהגות הכביש סבירה, עם רכינת מרכב בולטת ויחד עם נטייה מוחשית לתת היגוי לא מתקבלת תחושה בטוחה, על אחת בכביש רטוב או עיקול חד. בנוסף ההגה, הבלמים והשלדה חסרי היזון חוזר
נוחות נסיעה ותמרון: הנוחות העירונית סבירה. הכיול רך מה שמסייע לספוג שיבושים שונים, אך התחושה עסוקה עם נדנוד רב וריסון סביר בלבד אחרי פס האטה למשל. כושר התמרון טוב מאוד, גם בזכות מצלמות היקפיות מצוינות
הנוחות הבין-עירונית שומרת על אותו קו, כשהטיגו 7 פרו מרבה לזוז בכביש גלי ואינו מרגיש יציב בדרך מהירה
בידוד רעשים: בידוד הרעשים סביר, רעשי כביש נוכחים כבר בדרך עירונית ורעשי רוח מצטרפים ככל שעולה המהירות, בדרך מהירה גם קולו של המנוע נשמע בתא הנוסעים
מימדי הרכב: לעומת ה-FX, הטיגו 7 פרו ארוך ב-10 ס"מ, רחב ב-1.2 ס"מ, גבוה ב-11.7 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-4 ס"מ ותא המטען גדול ב-97 ליטר
תא מטען שימושי בזכות מבנה מרובע וכמעט ללא בליטות, אך סף ההעמסה גבוה. מתחת לרצפה ישנם עוד תאי אחסון ויש גם שני וויי תלייה ושקע 12 וולט
מושבים: הכניסה למושבים הקדמיים נוחה, המרווח טוב אם כי ברכי הנהג פוגעות בקונסולה הגבוה ובמשענת היד שבדלת, המושבים נוחים אם כי חסרה עוד קצת תמיכה צידית, תנוחת הישיבה גבוהה אך ההגה לא יוצא מספיק לפנים כך שלא כולם ימצאו תנוחת ישיבה נכונה
הכניסה למושבים האחוריים נוחה, המרווח טוב מאוד לרגליים ול ראש, נוחות המושבים סבירה עקב מושב קצר יחסית שמוטה בזווית, כך שלא יהיה נוח לאורך זמן
שדה ראיה: שדה הראייה טוב לכל הכיוונים, אך נציין את הקורות הקדמיות והאחוריות שעבות יחסית
מערכות בטיחות מתקדמות
8/7
רמת איבזור בטיחות
8
כריות אוויר
- AEB בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ואופניים
- ACC בקרת שי וט אדפטיבית כולל סיוע בפקקים
- ISA מערכת הגבלה אוטומטית למהירות הרכב
- LDWS זיהוי ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
- סיוע בכניסה לצמתים
- סיוע במעבר נתיב
- היגוי במצבי חירום
- BLIS התראה ותיקון אקטיבי לרכב בשטח מת
- TSR זיהוי תמרורי תנועה
- מערכת התראה מקוריות
- RCTA התראה ותיקון בזיהוי תנועה חוצה מאחור
- AEB Reverse בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור
- התראת רכב חולף בפתיחת דלת של הרכב
- מצלמת 360
- חיישני חניה כולל חיישנים קדמיים
- חניה אוטומטית
- מערכת ראיית לילה
- זיהוי מצב עייפות
- מצב נהג צעיר/חדש
- התראה על שכחת ילד במושב אחורי
- הכנה למנעול אלכוהול
- תאורה אוטומטית
- AHB מעבר אוטומטי לאורות גבוהים
- 8 כריות אוויר
- ביטול כרית אוויר במושב קדמי
- SBR התראת חגורת בטיחות
- isofix חיבור למושבי בטיחות לילדים
- TPMS חיישני לחץ אוויר
- ABS מערכת למניעת נעילת גלגלים
- ESP בקרת יציבות
- EBA סיוע לבלימת חירום
ציוני בטיחות
★★★★★
מכירות רכבי צ'רי טיגו 7 פרו בשנת 2025
3,512 רכבי צ'רי טיגו 7 פרו נמכרו בשנת 2025. מובילי המכירות הם: טיגו 7 פרו לאקשרי היברידי 1.5 ליטר (1,961 מכירות), טיגו 7 פרו Noble היברידי 1.5 ליטר (660 מכירות), טיגו 7 פרו קומפורט 147hp 1.6 ליטר (503 מכירות), טיגו 7 פרו Noble 147hp 1.6 ליטר (278 מכירות), טיגו 7 פרו קומפורט 1.6 ליטר (70 מכירות).לחצו להשוואת רמות גימור צ'רי טיגו 7 פרו 2025
דגמי SUV קומפקטי הכי נמכרים בשנת 2025
צ'רי טיגו 7 פרו במקום העשירי במספר המכירות בשנת 2025 בקטגורית SUV קומפקטי עם 3509 כלי רכב
יש שאלה? לבוט שלנו יש תשובה. שלחו הודעה: 058-5576006
חוות דעת גולשים על צ'רי טיגו 7 פרו
בן 50 בעל רכב מודל 2024אוגוסט, 2025
בן 58 בעל רכב מודל 2023אוקטובר, 2024